Gå til innhold

Pass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er dum og ikke fått med meg alt, men kan noen forklare meg hva det vil hjelpe meg å fremlegge en fødselsattest for ett barn i en passkontroll?

Anonymous poster hash: 80090...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en passkontroll må du ha pass.

Anonymous poster hash: 2bd5d...7fc

Skrevet

I en passkontroll må du ha pass.

Det er det jeg og er sikker på. Men har en i familien som tenkte barna ikke trengte pass men kun skulle ta med fødselsattest

Skrevet

Det er det jeg og er sikker på. Men har en i familien som tenkte barna ikke trengte pass men kun skulle ta med fødselsattest

Fødselsattesten må hun ha med på politistasjonen når det skal søkes om pass. Nytter ikke å komme med f.attest i en passkontroll, men det finner hun vel ut av selv😉 Litt kjipt om ferien blir ødelagt da...

Skrevet

Fødselsattesten må hun ha med på politistasjonen når det skal søkes om pass. Nytter ikke å komme med f.attest i en passkontroll, men det finner hun vel ut av selv😉 Litt kjipt om ferien blir ødelagt da...

Føler meg utrolig dum som spør men hadde aldri hørt om det før så ville høre om det faktisk var praksis noen steder. Blir helt overgitt.

Skrevet

Men nå er det ikke passkontroll hvis de skal til et av de vanlige "syden"-landene. Men legitimasjon må de ha da, er vel gjerne her de har tenkt at det holder med fødselsattest? Jeg hadde ikke tatt sjansen da...

Anonymous poster hash: 2d4c9...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...