Gå til innhold

Utsette mensen med PrimolutN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere som har prøvd? Jeg er så redd for å få hormonubalanse av å putte i meg piller. Men skal til Syden og ønsker å utsette mensen en uke😕

Anonymous poster hash: 76727...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det og merket ikke noen bivirkninger. Det var på sydentur for å utsette mens.

Anonymous poster hash: 3d79c...2e8

Skrevet

Ser man får kjøpt det på nett, kjekt å slippe legebesøk for dette. Men da koster det 500-650 kr. Hvor mye koster de dersom man kjøper de på apoteket?

Anonymous poster hash: 3a952...e4b

Skrevet

Mener de koster under 100 lappen på resept, men da har man først betalt for konsultasjon hos lege......

Anonymous poster hash: e14ae...f4e
Skrevet

Mener de koster under 100 lappen på resept, men da har man først betalt for konsultasjon hos lege......

Anonymous poster hash: e14ae...f4e

Blir jo uansett mye billigere. Takk skal du ha 😀

Anonymous poster hash: 3a952...e4b

Skrevet

Følte jeg fikk mer vann i kroppen og mensen som kom var kraftigere.

Anonymous poster hash: 68ebc...c9b

Skrevet

Jeg ble fryktelig kvalm og elendig av de, sprang på do de dagene jeg tok de og måtte slutte med de. Men har lest mange positive erfaringer, men er nok ikke alle som tåler de like godt.

Anonymous poster hash: 56ae2...77a

Skrevet

Tror jeg styrer unna 😑 Får heller ta det som det kommer med bading og mensen 😧 hi

Anonymous poster hash: 76727...b32

Skrevet

merker ikke bivirkninger og har brukt de mange ganger. eneste er hvis du er sen med å ta de, eller glemmer å ta de får man "brun mensen": ) går man på p piller kan man utsette med de ved å bare fortsette på neste brett

Anonymous poster hash: 0c27e...2d8
Skrevet

En gang og aldri igjen!

Ble et oppblåst hormontroll, og det tok 3-4 mnd før mensen ble regelmessig igjen etterpå.

Men nå er jeg veldfg sensitiv for hormoner da, tåler ikke p-piller særlig bra heller.

Anonymous poster hash: 942a8...ff7

Skrevet

Merket ingen bivirkninger😊 Litt vondere og lengre mensen når den kom gangen etter.

Anonymous poster hash: e6631...00b

Skrevet

Jeg tok de i helga for jeg trodde jeg skulle få mensen da og var på tur. Hvor mange dager skal det egentlig gå før jeg får blødninger. Trodde det var snakk om 2 dager. Tok siste pille søndag morgen😗

Anonymous poster hash: 4bd63...a03

Skrevet

Kjenner ingen antydning til menstruasjon😚

Anonymous poster hash: 4bd63...a03

Skrevet

Har brukt de flere ganger. Har aldri fått bivirkninger og de har funket helt supert 😊 jeg bare ringer ned på legekontoret, så har jeg det på e resept i løpet av dagen. Slipper å møte opp til konsultasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...