Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hei Har av medisinske årsaker hos meg selv avslutte ammingen (trenger ikke gå dypere inn på det enn at jeg kan bli kritisk syk dersom jeg ikke bruker medisiner). Babyen begynte med flaske for tre uker siden, hun er nå seks uker gammel. Første merke MME vi prøvde ga veldig mye gulp og hun var svært urolig. Vi byttet merke etter halvannen uke, det hjalp en del, men hun sliter fortsatt veldig med magen. Hun er mye urolig, svært mye luft (vi tar ofte rapepauser i spisingen) og strever med å bæsje. Er det noen her som har erfaring med minifom? Har ringt helsestasjon, skal på seks ukers kontroll på to uker, hadde ikke ledig før. Men helsesøster er borte i dag og i morgen. Kan minifom hjelpe mot plagene hennes? Anonymous poster hash: b28cc...e12
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hei Har av medisinske årsaker hos meg selv avslutte ammingen (trenger ikke gå dypere inn på det enn at jeg kan bli kritisk syk dersom jeg ikke bruker medisiner). Babyen begynte med flaske for tre uker siden, hun er nå seks uker gammel. Første merke MME vi prøvde ga veldig mye gulp og hun var svært urolig. Vi byttet merke etter halvannen uke, det hjalp en del, men hun sliter fortsatt veldig med magen. Hun er mye urolig, svært mye luft (vi tar ofte rapepauser i spisingen) og strever med å bæsje. Er det noen her som har erfaring med minifom? Har ringt helsestasjon, skal på seks ukers kontroll på to uker, hadde ikke ledig før. Men helsesøster er borte i dag og i morgen. Kan minifom hjelpe mot plagene hennes? Anonymous poster hash: b28cc...e12 Har du ammepoliklinikk på sykehuset der du fødte ville jeg ringt dit. Er ikke helt sikker på om jeg ville gitt miniform til en nyfødt... Anonymous poster hash: 23ac1...29d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 https://www.apotek1.no/baby-og-barn/kolikk-hos-spedbarn Du ka fin gi minifom til spedbarn. Her hadde det stor effekt og etter at det løsnet så slapp vi flere runder med det. Ble en helt ny verden. Anonymous poster hash: b2574...a24
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Det er klart du kan gi miniform til nyfødt med luftplager er bla til dem den er utviklet🙈 Anonymous poster hash: f623d...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå