Gå til innhold

Flere som er på overtid???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø. Fødte begge de første før termin, men nr tre vil ikke ut.... Snart ei uke på overtid nå.

 

Anonymous poster hash: ee6f3...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å bli sprø. Fødte begge de første før termin, men nr tre vil ikke ut.... Snart ei uke på overtid nå.

 

Anonymous poster hash: ee6f3...f5f

Er ikke på overtid nå, men har vært det tre ganger. To av de kom en uke etter termin, den tredje 15 dager over, så vet hvordan du har det. Det kjennes ut som om tiden går i slowmotion, og hver dag kjennes ut som en uke. Alle min sympati!

 

Anonymous poster hash: 53ae2...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...