Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Holder på å bli sprø. Fødte begge de første før termin, men nr tre vil ikke ut.... Snart ei uke på overtid nå. Anonymous poster hash: ee6f3...f5f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Holder på å bli sprø. Fødte begge de første før termin, men nr tre vil ikke ut.... Snart ei uke på overtid nå. Anonymous poster hash: ee6f3...f5f Er ikke på overtid nå, men har vært det tre ganger. To av de kom en uke etter termin, den tredje 15 dager over, så vet hvordan du har det. Det kjennes ut som om tiden går i slowmotion, og hver dag kjennes ut som en uke. Alle min sympati! Anonymous poster hash: 53ae2...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå