Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 har tatt silikon fordi jeg trodde jeg var ferdig med barn..men har fått to etter det. har 450 gram. nå har de begynt å henge, noe jeg visste kunne skje, men tenkte det beste var at baby fikk morsmelk. Noen andre som har vært i samme situasjon? Kan man løse det på noe måte. trene opp muskler, ta mer silikon eller brystløft. hjeeelp..jeg vil ikke ha hengebrø: O Anonymous poster hash: 0c6a6...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå