Gå til innhold

Tipper dere, evt hva? Hvor er det best vinnersjangser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tippet i hele mitt liv, men tenkte å prøve litt nå bare for gøy. Men jeg aner ikke hva jeg bør tippe. Hvor er det best sjangse til å vinne noe som helst, tenker ikke på store summer for det vinner jeg nok aldri uansett.

Har dere vunnet noe på tipping?

Anonymous poster hash: bf4a0...98b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har vunnet mest på er midtuketipping, fotball.

Vanlig kupong, 10 rekker.

Koster 10 kr.

Har vunnet 2-3000 flere ganger, 1000 flere ganger.

Og Keno

Hadde en fast kupong på 40 kr

4 rekker, 3,46, og 8 tall

Vant 1000,4000 og 2000 noen ganger og mange ganger 200,400 og 800

Keno er trekning hver dag

Nå jobber jeg ikke der mer og tipper sjelden.

Skrevet

Mannen min vant 50.000 kr på Keno for 3 år siden 😀

Skrevet

For å finne ut hvilke spill som har best vinnersjanser må du sette i gang med sannsynlighetsregning. Jeg husker fra skolegangen at vi regnet på vinnersjansene i Lotto, de er veldig små.

Sånn helt uten å regne på det vil jeg tippe at sjansene er best i kunnskapsbaserte spill som Tipping (fotball), og minst i flaksbaserte spill som Lotto og Vikinglotto.

Skrevet

Jeg har aldri tippet i hele mitt liv, men tenkte å prøve litt nå bare for gøy. Men jeg aner ikke hva jeg bør tippe. Hvor er det best sjangse til å vinne noe som helst, tenker ikke på store summer for det vinner jeg nok aldri uansett.

Har dere vunnet noe på tipping?

Oddsen er det godt mulig å tjene penger på, men det er ikke akkurat noen rask måte til de store gevinstenet

Anonymous poster hash: 4f4a8...4b5

Skrevet

Oddsen er det godt mulig å tjene penger på, men det er ikke akkurat noen rask måte til de store gevinstenet

Anonymous poster hash: 4f4a8...4b5

Vinne stort kommer nok aldri til å skje for meg. Tenkte litt mer på småsummer

Skrevet

Nei, det er bare å kaste bort pengene! Spiller lotto kanskje to ganger i året. Vinnersjansene er jo minimale.

Men der det er bedt sjanse er nok på hest, Rikstoto, hvis du har peiling. Men da må du nok lese deg litt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...