Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Babyen min ble født forkjøla og har vært forkjøla mer eller mindre hele tiden etter fødselen. Nå er han straks 7 måneder og sliter bare mer og mer. Snørret er skikkelig tykt! Han sliter med søvnen og å få pustet skikkelig. I perioder vanskelig å få i mat. Bruker saltvannsoppløsning og nesesuger på han men det fyller seg opp med en gang i nesa. Han har konstant masse gul seig snørr rundt nesa og spredt rundt i ansiktet. Umulig å holde han ren. Snakket med barnelegen om det på helsestasjonen men det var det ingen hjelp å få.. Anonymous poster hash: 17b8f...055
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Dytt! Desperat her Anonymous poster hash: 17b8f...055
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Prøv morsmelk😊 Anonymous poster hash: c107c...ef2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Anbefaler nesespray til barn fra 0-2 år. Saltvann hjelper IKKE. Anonymous poster hash: b1e13...b7a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Kan hende han sliter med noe annet da? F.eks, store mandler og stadige forkjølelser? Ville fått det sjekket ut. Jenta mi var forøvrig mye forkjølet de første par årene, og det som hjalp var nesespray, bygge opp senga med klosser etc, lufte rommet godt før legging og gjerne under legging også. Ikke ha mer enn ca 15-18 grader i soverommet. Anonymous poster hash: b1e13...b7a
LillePunk Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Uff.. her har vi og hatt mye forkjølelse. Men ditt barns tilfelle virker verre. Rhinox for de minste har vært en redning her i ekstreme perioder. Men det skal jo brukes i kort tid og med forsiktighet. Ville tatt kontakt med lege igjen og bedt om å få mandler og annet undersøkt. God bedring!!
Appelsinpiken Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Nesespray! Spør etter rhinox 0,1 på apoteket
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Hvis babyen er forkjølet hele tiden ville jeg ikke begynt med nesespray. Ta kontakt med fastlegen og hvis ikke han/hun har noen gode tips, ville jeg bedt om henvisning til barnelege. Anonymous poster hash: 17eff...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå