Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg trenger sårt hjelp nå. Jeg og mannen min sliter veldig med sexlivet. Eller, jeg sliter med sexlyst og han med mangel på sex. Sånn her har det vært periodevis i fem år, og nå har mannen min fått nok. Han stiller spørsmål rundt forholdet vårt, om vi egentlig har det så bra som vi har trodd at vi har det osv. Det gir jo litt mening? Jeg har i mange år slitt med psyken, og når jeg har vært dårlig har sex blitt borte. Nå er jeg så frisk som jeg kan forvente å bli, men allikevel så orker jeg ikke tanken på sex (hverken med han eller noen andre). Når disse problemene oppstod så presset han meg skikkelig og jeg hadde ofte sex uten å ha lyst, noe som har ført til at jeg fryser hver gang jeg merker at han vil ha sex. Og hvis han får avslag så slutter han helt å røre meg, noe som får det til å føles som at han kun vil kose/ta på meg når han vil ha sex. Og hva gjør jeg når jeg tror han vil ha sex? Jeg fryser. Dette er et kjempeproblem. Han har vært kjempegrei og tålmodig så lenge nå, men jeg er redd han kommer til å gi meg opp. Vi venter nå vårt tredje barn og jeg føler meg så utrolig elendig. Jeg er trøtt, sliten, kvalm, føler meg skikkelig tykk og oppblåst. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke ha noen annen mann. Han er DEN for meg, så jeg forstår ikke problemet. Vi prøver å få barnevakt i dag sånn at vi kan finne på noe bare vi to og være litt kjærester. Det er noe vi må prioritere fremover. Men hva skal jeg gjøre for å klare å slappe av når vi skal ha sex? Noen ganger er jeg så anspent at jeg ikke klarer å ha sex uansett hvor lyst jeg har. Tidligere har ett glass vin eller to gjort så jeg klarer å slappe av bedre, men det kan jeg jo ikke lengre. Det er uansett ikke en varig løsning. Noen råd? Anonymous poster hash: ccd0a...ad9
Ylva og Mathilde Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Sensitivitetstrening? 1 uke med kun berøring av ikke-erogene soner, dvs kiling, massasje, men ikke røre bryster/kjønnsorgan/rumpe, eller hva som virker for dere. Fokuser på å slappe av og nyte, sett av 30 minutter (eller 15 om det blir for mye) til hver hver kveld, eller annenhver. Uke 2 er det lov å berøre hele kroppen, men fokuset skal ikke være på orgasme, men å kjenne hva som føles godt, og nytelse. Uke 3 kan man ha samleie, men her skal fokuset fortsatt ikke være på orgasme, men finne ut hva man liker. Bruk glidemiddel og oljer, gå og voks underlivet om det får deg til å føle deg mer attraktiv, Google hvordan du skal tilfredsstille ham best mulig med hender/munn, og prøv noe nytt, be ham gjøre det samme, så kanskje det blir mer spennende! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Vi hadde det slik. Og har det i perioder enda. Men vi fekk veldig god hjelp av familievernkontoret av alle ting. Dei hjalp oss å starte sexlivet " på nytt", slik at vi skulle gløyme alt som tidligare funka/funka ikkje og rett og slett ha sex som om det var fyrste gang. Då fekk eg meir kontroll, og oppdaga at eg har endra meg etter graviditet etc. Eg likar no andre ting enn før. Og dette gjaldt mannen også. Hadde også ei periode utan sex som terapeuten bestemte, då skulle vi fokusere på å kose, gjere små ting for kvarandre som å lage kaffi, fotmassasje etc. Brukte lang tid berre på å ikkje stivne når mannen min ville ha ein klem, eg følte det var press om sex. Men har sakte, men sikkert klart å slappe av meir og meir, og vi har det no mykje bedre. Men tek tid, og vi går framleis til samtalar på fvk. Lykke til Anonymous poster hash: 54aba...26e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Tusen takk for gode råd. Dette skal jeg ta til meg og ta opp med mannen min Takk! Anonymous poster hash: ccd0a...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå