Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #26 Skrevet 22. juni 2016 Dere er ikke profesjonelle når dere snakker dritt om kunden i etterkant. Hvis man ikke klarer å være profesjonell i den jobben dere har valgt, så har dere ingenting der å gjøre. Tenk å snakke sånn om de som betalte lønna for deg.. Anonymous poster hash: 52780...dd4 Du er naiv hvis du tror at folk ikke gjør dette. Har du sett opptak av leger snakke om pasienten de opererer på når de ligger i narkose? NAV- ansatte som gjør narr av sine brukere? Jeg tror og vet at dette dessverre er helt vanlig. Er enig i at det er uprofft, helt enig. Men det er også veldig utbredt. Anonymous poster hash: 3a8a8...d6d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #27 Skrevet 22. juni 2016 Jeg tror også at det er naivt å tro at det ikke snakkes! Jeg har overhørt mange samtaler mellom hudpleiere og de har vært stygge😡 Ordner undelivet mitt selv😂 Anonymous poster hash: 380c9...40a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #28 Skrevet 22. juni 2016 Dere som tar slik voks skulle bare vite hvor motbydelig vi som utfører det synes det er. Jobbet med det før, og hatet det. Alle kollegene mine hatet det også. Vi smilte og var profesjonelle og lot som om det ikke er annerledes å stå med nesa opp i fitta og rumpa på noen enn å vokse leggene, men det er det! Det er kvalmt, og det lukter alltid. Ja, alltid! Vi pleide å fortelle hverandre om hvor motbydelig det hadde vært etterpå, så vet dere det, dere som tror dette er så diskret. Er så glad jeg har en jobb nå der jeg slipper å se inn i de lurvete skrævene på folk! Anonymous poster hash: d86ac...f8d Jammen bra du sluttet i jobben din med den innstillinga! Anonymous poster hash: 4a065...0e4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #29 Skrevet 22. juni 2016 Og med disse kommentarene over så utgår brasilian for meg ihvertfall. Da får det bli barbering og nupper isteden. Anonymous poster hash: 6ba12...fa3
Ylva og Mathilde Skrevet 22. juni 2016 #30 Skrevet 22. juni 2016 Vokser meg selv, men hadde ikke hatt noen problemer med å vokse andre. Er bare kropp.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #31 Skrevet 22. juni 2016 Hudpleiere er ofte de pene og mobbende jentene fra ungdomskolen, ikke alle da selvfølgelig😉 Anonymous poster hash: 380c9...40a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #32 Skrevet 22. juni 2016 Om terapeutene snakker dritt om meg etterpå eller om de synes det er en kjip oppgave å vokse mus, kunne ikke brydd meg mindre om! De jobber med det frivillig, og det er en del av jobben deres så lenge salongen tilbyr det. Alle arbeidsoppgaver kan ikke være morsomme, har drittoppgaver i jobben min jeg også, -that's life! Anonymous poster hash: 32c7b...9e7
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #33 Skrevet 22. juni 2016 Og med disse kommentarene over så utgår brasilian for meg ihvertfall. Da får det bli barbering og nupper isteden. Anonymous poster hash: 6ba12...fa3 Er det det som kalles jordbærmus? 😬 Anonymous poster hash: 02ca0...c66
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #34 Skrevet 22. juni 2016 Baksnakking finner du i alle yrker. Pedagoger som snakker stygt om foreldre til barna , dama i kassa snakker om kundene på pausen sin , frisøren og kundene sine osv osv... Jeg fortsetter å vokse meg på salong så lenge folk utfører dette. Prater de dritt om kussa mi så får det så Være. Det er de som valgte den jobben og ikke jeg . For alt jeg vet blir jeg baksnakket av kjerringa i lokal butikken for maten jeg handler. Jeg bryr meg ikke , jeg kjenner ikke disse folkene som utfører disse tjenestene Anonymous poster hash: 4a065...0e4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #35 Skrevet 22. juni 2016 Kjære vene. Jeg gikk inn på tråden for å få noen gode tips tid sted. Tenkte nemlig å prøve brasiliansk for første gang, etter å latt tanken på det modne i lang tid. Har tenkt det er så pinlig. Men når vokserene selv synes det er så sinnsykt kvalmt og motbydelig, ja da slår jeg definitivt den tanken fra meg.. Anonymous poster hash: b9a96...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå