Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Noen som har en plass å anbefale å ta brazillian wax i Oslo? Gjerne med egne erfaringer Anonymous poster hash: 4a065...0e4
Anarkali Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jeg gjør det på wax on wax off i Markveien på Grunerløkka. Effektive og flinke behandlere!
Kakao1234 Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Wax on wax off i Welhavensgate. Gå til Fay, -superflink og effektiv!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Jeg gjør det på wax on wax off i Markveien på Grunerløkka. Effektive og flinke behandlere! Er ikke det også veldig billig ? Anonymous poster hash: 4a065...0e4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Vil du ha varm- eller kaldvoks? Har aldri prøvd kald? Er det bedre ? Anonymous poster hash: 4a065...0e4
Anarkali Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Jo det er ikke så dyrt der, tror jeg betalte 800 for brazilian og hele ben sist jeg var der.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Gjør det ikke vondt? Hilsen Hairy Larry Anonymous poster hash: 02ca0...c66
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Jeg går også til wax on, wax off i Welhavensgate! Går til Randi! Rask, flink og effektiv. Hun er også flink til bryn! Betaler 499kr for brasiliansk og legger sammen! Det koster 299kr for kul brasiliansk Anonymous poster hash: 32716...f59
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 299,- brasiliansk første gang man er der og deretter er det enten 375 eller 450 alt ettersom hvem terapaut man går til. Er billigst og kjøpe klippekort hvis man skal gå hver mnd. Hot wax er noe dyrere men så er det mindre vondt og mer skånsomt. Jeg jobber i Wax On Wax Off så vet prisene 😊 Anonymous poster hash: 3901c...15c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 Jeg er veldig fornøyd med Oxana på Waxing Palace i Parkveien. Prøvde en gang hos Wax on Wax off i Rosenkrantzgt. og det var en selsom opplevelse. Først skjelte dama meg ut etter noter fordi jeg var 1 minutt (!!) forsinket, deretter kjørte hun på med voks så jeg plukka voks av bein og armer i en uke etterpå. Anonymous poster hash: 351f2...504
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 Waxing Palace dobbel dypper spatlene, som og man ønsker det så er det bare og gå dit 😏 Anonymous poster hash: 3901c...15c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Jeg går også til wax on, wax off i Welhavensgate! Går til Randi! Rask, flink og effektiv. Hun er også flink til bryn! Betaler 499kr for brasiliansk og legger sammen! Det koster 299kr for kul brasiliansk Anonymous poster hash: 32716...f59 Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er kul wax? ☺ 500 kr for begge deler er jo kupp jo! Betaler 450kr nå hver 5 uke men vurderer ny plass ☺ Anonymous poster hash: 4a065...0e4
LillePunk Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 Veldig fornøyd med Susy Style i Niels Jules gate
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #15 Skrevet 21. juni 2016 Dere som tar slik voks skulle bare vite hvor motbydelig vi som utfører det synes det er. Jobbet med det før, og hatet det. Alle kollegene mine hatet det også. Vi smilte og var profesjonelle og lot som om det ikke er annerledes å stå med nesa opp i fitta og rumpa på noen enn å vokse leggene, men det er det! Det er kvalmt, og det lukter alltid. Ja, alltid! Vi pleide å fortelle hverandre om hvor motbydelig det hadde vært etterpå, så vet dere det, dere som tror dette er så diskret. Er så glad jeg har en jobb nå der jeg slipper å se inn i de lurvete skrævene på folk! Anonymous poster hash: d86ac...f8d
februarprins2013 Skrevet 21. juni 2016 #16 Skrevet 21. juni 2016 Dere som tar slik voks skulle bare vite hvor motbydelig vi som utfører det synes det er. Jobbet med det før, og hatet det. Alle kollegene mine hatet det også. Vi smilte og var profesjonelle og lot som om det ikke er annerledes å stå med nesa opp i fitta og rumpa på noen enn å vokse leggene, men det er det! Det er kvalmt, og det lukter alltid. Ja, alltid! Vi pleide å fortelle hverandre om hvor motbydelig det hadde vært etterpå, så vet dere det, dere som tror dette er så diskret. Er så glad jeg har en jobb nå der jeg slipper å se inn i de lurvete skrævene på folk! Anonymous poster hash: d86ac...f8d bra du sluttet tror jeg.... ikke veldig proft
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #17 Skrevet 21. juni 2016 bra du sluttet tror jeg.... ikke veldig proft Og det er ikke bare meg, skl jeg love deg. Flere av de jeg jobbet med holder fortsatt på. Kjent salong i Oslo. Anonymous poster hash: d86ac...f8d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #18 Skrevet 21. juni 2016 Bra du ikke vokser lenger, fordi du er sikkelig uproff. Anonymous poster hash: 3901c...15c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #19 Skrevet 21. juni 2016 Bra du ikke vokser lenger, fordi du er sikkelig uproff. Anonymous poster hash: 3901c...15c Ja, er utrolig glad for det! Men ikke tro at de andre som stripper høner synes det er mer delikat. Anonymous poster hash: d86ac...f8d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #20 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har også drevet med voksing. Gjorde det på deltid ved siden av studiet. Brasiliansk var det jeg likte aller minst. Det samme gjaldt de jeg jobbet med. Vi baksnakket ikke kundene, men vi var enige om at det ikke var en veldig artig jobb. Man kommer ikke over at man må helt opp i underlivet på fremmede mennesker, og det er ekkelt. Som hun over meg skriver, det lukter. Selv om folk har vasket seg godt, så lukter det kjønn og rumpe når man må så tett oppi. Det er ikke lukter man ønsker å kjenne fra fremmede. Så en gang en tråd her inne der en dame spurte hvordan man kunne fjerne rumpelukt før voksing. Hun ble latterliggjort, men jeg skjønte ikke helt hvorfor. Synes det var et godt spørsmål som flere burde tenke over, jeg. Kjente alltid et stikk av ubehag når jeg så at jeg hadde brasiliansk på dagsordenen. Det er forresten veldig mange som slipper ut luft når de blir vokset i rumpa. Vet ikke om de merker det selv, det skjer når man sprer rumpeballene for å komme til. Klart det ikke er deilig å bli fjertet i ansiktet! Man kommer liksom ikke utenom hvilke kroppsdeler det er snakk om. Anonymous poster hash: 55e9f...55b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #21 Skrevet 21. juni 2016 Jeg driver med voksing og har faktisk ikke noe i mot det. Har drevet med det i snart 8år og har lært meg og være rask og efektiv. Jeg ber mine kunder gå over med våt servieter og det pleier og gå ganske så bra. Når jeg vokser noen så står jeg faktisk ikke og tenker på høna men jeg har helt andre tanker. Pleier og slå av en prat med kunden også. Har opplevd skrekk historier men de holder jeg for meg selv. Vi alle er mennesker og dere som faktisk driver og prater videre om andre dere har vokset har ingenting i dette yrket og gjøre. Anonymous poster hash: 3901c...15c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #22 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har også drevet med voksing. Gjorde det på deltid ved siden av studiet. Brasiliansk var det jeg likte aller minst. Det samme gjaldt de jeg jobbet med. Vi baksnakket ikke kundene, men vi var enige om at det ikke var en veldig artig jobb. Man kommer ikke over at man må helt opp i underlivet på fremmede mennesker, og det er ekkelt. Som hun over meg skriver, det lukter. Selv om folk har vasket seg godt, så lukter det kjønn og rumpe når man må så tett oppi. Det er ikke lukter man ønsker å kjenne fra fremmede. Så en gang en tråd her inne der en dame spurte hvordan man kunne fjerne rumpelukt før voksing. Hun ble latterliggjort, men jeg skjønte ikke helt hvorfor. Synes det var et godt spørsmål som flere burde tenke over, jeg. Kjente alltid et stikk av ubehag når jeg så at jeg hadde brasiliansk på dagsordenen. Det er forresten veldig mange som slipper ut luft når de blir vokset i rumpa. Vet ikke om de merker det selv, det skjer når man sprer rumpeballene for å komme til. Klart det ikke er deilig å bli fjertet i ansiktet! Man kommer liksom ikke utenom hvilke kroppsdeler det er snakk om. Anonymous poster hash: 55e9f...55b Takk. Det var jeg som laget den tråden om å fjerne rumpelukt og folk syntes det var hysterisk morsomt. Men det var faktisk et reelt problem for meg. Godt å se at jeg ikke var helt på jordet. 😊 Anonymous poster hash: c499f...85c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #23 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har begynt å vokse meg selv. Det går helt fint. Er bare første gangen etter barbering det gjør helt sinnsykt vondt. Etter det går det helt fint. Nå slipper jeg den pinlige stunden foran en fremmed og å være redd for diverse lukter eller å slippe ut luft, eller å vise frem mariskene osv. Hilsen hun dama som for en stund siden opprettet tråden om rumpelukt Anonymous poster hash: c499f...85c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #24 Skrevet 21. juni 2016 Takk. Det var jeg som laget den tråden om å fjerne rumpelukt og folk syntes det var hysterisk morsomt. Men det var faktisk et reelt problem for meg. Godt å se at jeg ikke var helt på jordet. Anonymous poster hash: c499f...85c Nei, du var på ingen måte på jordet. Skjønte aldri hvorfor den tråden ble regnet som hysterisk morsom, jeg syntes det var et godt spørsmål! Anonymous poster hash: 55e9f...55b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #25 Skrevet 21. juni 2016 Dere som tar slik voks skulle bare vite hvor motbydelig vi som utfører det synes det er. Jobbet med det før, og hatet det. Alle kollegene mine hatet det også. Vi smilte og var profesjonelle og lot som om det ikke er annerledes å stå med nesa opp i fitta og rumpa på noen enn å vokse leggene, men det er det! Det er kvalmt, og det lukter alltid. Ja, alltid! Vi pleide å fortelle hverandre om hvor motbydelig det hadde vært etterpå, så vet dere det, dere som tror dette er så diskret. Er så glad jeg har en jobb nå der jeg slipper å se inn i de lurvete skrævene på folk! Anonymous poster hash: d86ac...f8d Dere er ikke profesjonelle når dere snakker dritt om kunden i etterkant. Hvis man ikke klarer å være profesjonell i den jobben dere har valgt, så har dere ingenting der å gjøre. Tenk å snakke sånn om de som betalte lønna for deg.. Anonymous poster hash: 52780...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå