Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Skal til utlandet og skal sende kort til en venninne=) hun skulle egentlig vært med, men måtte bli hjemme pga ny jobb. Men hun vil gjerne ha et kort og jeg vil gjerne sende. Hva kan jeg skrive for å ikke gjøre henne lei seg? Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hei, Beklager at jeg ikke kunne vente med vår planlagte tur til du fikk bedre råd. Jeg har ikke avtalt noen dater her, og har ikke laget profil på Tinder. Håper du har det bra, la oss snakke om grenser når jeg er tilbake. Hilsen Trine! Anonymous poster hash: 18b74...93d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Hæ??????? Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Hæ??????? Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5 Sorry..var for spesielt interesserte Bare skriv det du ellers ville skrevet. Hun overlever nok det Anonymous poster hash: 18b74...93d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Sorry..var for spesielt interesserte Bare skriv det du ellers ville skrevet. Hun overlever nok det Anonymous poster hash: 18b74...93d Haha, okei:p Jeg vil egentlig bare gjøre henne glad, haha. Har profil på tinder også, men kanskje jeg bør slette den😂 Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Superdolly Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Tror anonym ...93d siktet til en tidligere tråd her inne om ei som hadde så fryktelig dårlig samvittighet for å reise til syden med barna, for venninnen hennes hadde ikke råd til å bli med. Hva med skrive et helt vanlig postkort? "Hei. Nå er vi i (sted). Som du ser på bildet er det fint her. Været er strålende/iskaldt/det regner hele tiden. Vi koser oss. Hilsen..."
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Tror anonym ...93d siktet til en tidligere tråd her inne om ei som hadde så fryktelig dårlig samvittighet for å reise til syden med barna, for venninnen hennes hadde ikke råd til å bli med. Hva med skrive et helt vanlig postkort? "Hei. Nå er vi i (sted). Som du ser på bildet er det fint her. Været er strålende/iskaldt/det regner hele tiden. Vi koser oss. Hilsen..." Haha.. Har ikke spesielt dårlig samvittighet, er glad hun har fått en jobb. Jeg vet hun er litt trist for å ikke få blitt med så jeg vil liksom gjøre det tydelig at jeg savner henne eller noe Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 "Hei xxxxx Da er vi fremme her på Gaza. Det er kjempefint vær, men vi kan ikke bare pga lik. Veldig dumt å dra uten deg og savner vår tomannsbolig. Mens jeg er her i bomberegn, så kan jo du kose deg på møteplassen eller tinder eller hvor du nå leter etter ny mann (JA JEG VET). Maten smaker dritt, det er støvete lg jeg er forsøkt drept minst 3 ganger. Kommer snart hjem. Savner dere ❤️❤️❤️ Gazaklem fra xxxx" Anonymous poster hash: c2556...0a2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 "Hei xxxxx Da er vi fremme her på Gaza. Det er kjempefint vær, men vi kan ikke bare pga lik. Veldig dumt å dra uten deg og savner vår tomannsbolig. Mens jeg er her i bomberegn, så kan jo du kose deg på møteplassen eller tinder eller hvor du nå leter etter ny mann (JA JEG VET). Maten smaker dritt, det er støvete lg jeg er forsøkt drept minst 3 ganger. Kommer snart hjem. Savner dere ❤️❤️❤️ Gazaklem fra xxxx" Anonymous poster hash: c2556...0a2 Kan noen finne denne tråden om syden som åpenbart gjør det umulig å skrive innlegg om syden?😂 Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Superdolly Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144278854-har-jeg-eller-venninna-mi-rett-ang-ferie/ Her er tråden om hun som ville dra til Syden uten venninne. Det finnes en tråd til, om ei som fant ut at venninna hadde laget seg profil på Tinder. Skal se om jeg kan finne den også.
Superdolly Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 Her er tråden om hun som fant profil på Tinder. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144279869-hva-om-en-av-oss-får-kjæreste/
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 "Hei xxxxx Da er vi fremme her på Gaza. Det er kjempefint vær, men vi kan ikke bare pga lik. Veldig dumt å dra uten deg og savner vår tomannsbolig. Mens jeg er her i bomberegn, så kan jo du kose deg på møteplassen eller tinder eller hvor du nå leter etter ny mann (JA JEG VET). Maten smaker dritt, det er støvete lg jeg er forsøkt drept minst 3 ganger. Kommer snart hjem. Savner dere ❤️❤️❤️ Gazaklem fra xxxx" Anonymous poster hash: c2556...0a2 Glemte "PS: jeg fikk bruk for alt jeg pakket med. Unntatt bikini" Anonymous poster hash: c2556...0a2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Glemte "PS: jeg fikk bruk for alt jeg pakket med. Unntatt bikini" Anonymous poster hash: c2556...0a2 Ler av disse trådene og svarene her... 😂 Anonymous poster hash: 7bbcc...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå