Gå til innhold

Er Trailz skranglete med en plastikkfølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller føler du den er solid og god? 

Har hatt Simo duo før, men er så lei av den. Liker Trailz så utrolig godt på utseende, men bor i huttiheita så får ikke kommet meg på butikk for å prøve den på lange tider. Vurderer å handle på nett. 

Anonymous poster hash: 8cb77...770
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei på barselgruppen min har den. Hun klager over at den har null demping. Den er fin og se på og bagen er veldig stor, men den er ikke god å trille. Jeg har også Simo og en Hartan skater og begge er bedre å trille enn Trailz.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har hatt simo og mountain buggy før. Trailz er den desidert beste av de tre vi har hatt.

Anonymous poster hash: 0cf0a...045

Skrevet

Superfornøyd med min. Hadde Crusi-understell fra Stokke først, det var veldig plastikk og ustabilt. Trailz er helt super, beste vogna jeg har hatt. God demping og kommer frem overalt.

Anonymous poster hash: 1fee4...2ea
Skrevet

Har Stokke Trailz og er veldig fornøyd. Går mye tur i lysløypa og den har veldig god demping. Stor liggedel, flott sittedel. Store, luftfylte hjul (ikke punkteringsfrie, dog, som Bugaboo Buffalo), svingbare fronthjul. Stor, beskyttet handlekurv. Lett å legge sammen. Tung, men veldig solid. Synes ikke den er skranglete! Heller det motsatte, litt "tanks". Mer plast enn på en Emmaljunga, f.eks., men den virker absolutt ikke skjør.

Anonymous poster hash: 9863d...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...