Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Har ALDRI slitt med fett hår i mine 27 år. Men den siste uka har håret mitt blitt fett nesten dagen etter jeg har dusja? Eneste jeg kommer på som er annerledes er at jeg slutta på p-piller for ca 4 uker siden. Skal det ha så mye å si altså? Merker ingen andre negative bivirkninger av det, bare det dumme håret!! Noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Har prøvd å gå tre-fire dager uten å vaske håret, men det blir fett dagen etter likevel..(er hjemme om dagen, ellers hadde jeg ikke hatt uvaska, ekkelt hår så lenge ) Anonymous poster hash: 76c26...9bf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Ja det er nok p-pilleslutten som er årsaken. Samme skjedde med meg. Jeg måtte bytte shampoo. Ble bra igjen når jeg begynte på p-piller igjen. Anonymous poster hash: 12062...6c3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Samme her ved ppilleslutt. Forandring i hodebunnen og kviser på rygg og i ansikt😣 For meg hjalp John Masters (shampo og conditioner i ett). Mørkegrønn flaske, fås kjøpt hos frisør. Anonymous poster hash: 6c2b9...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå