Gå til innhold

Noen her som tror på det overnaturlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg. Jeg brukte, men ikke nå mer. Saken er bare den at det skjer så mye rart i huset mitt som jeg ikke klarer å sette fingern på. For noen mnd siden ble et stykke papir (sånn som ligger over konfekten) revet ut av hånda mi i det jeg gikk opp trappa. Jeg hadde føyd det bort med at jeg mista det, hadde deet ikke vært for at papiret først gikk opp i lufta over min hodehøyde før det dalte ned til bunnen av trappa og svingte under så det datt til underetg. (har åpen husløsning)

Nå idag gikk jeg på do med døra åpen ettersom jeg er alene hjemme. Akkurat idet jeg sitter å gjør nummer 1, hører jeg tre skarpe bank fra oppe i stua. Som når noen banker med knoken på et vindu. Jeg spratt opp nesten før jeg var ferdig bare for å komme opp å se at katta sin leke snurra rundt mens katta lå i sofaen og sov. 

Holder jeg på å bli sprø?

Anonymous poster hash: de30a...726
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også opplevd å våkne når jeg sover på sofaen av at det dunker høyt nede i gangen mellom soverommene til ungene. Ett høyt dunk, gjerne klokka 3 på natta. Joda, det skjer som regel på samme tida... Usj!

HI

Anonymous poster hash: de30a...726
Skrevet

Jeg tror, men jeg liker egentlig ikke ordet overnaturlig. Jeg ser på det som ting som har naturlige forklaringer vi bare ikke er i stand til å forklare foreløpig.

Nå har jeg hatt sterke opplevelser hele livet, så det er liksom ingen tvil for meg.

Anonymous poster hash: 60480...02a
Skrevet

Jeg tror, men jeg liker egentlig ikke ordet overnaturlig. Jeg ser på det som ting som har naturlige forklaringer vi bare ikke er i stand til å forklare foreløpig.

Nå har jeg hatt sterke opplevelser hele livet, så det er liksom ingen tvil for meg.

Anonymous poster hash: 60480...02a

Ååh kan du ikke fortelle? Er så spennende synes jeg!

Anonymous poster hash: 33c01...7f0

Skrevet

Konfektpapiret og katteleken beveger seg pga sniktrekk.

Bankelyder/kneppelyder er vanlig i tømmerkonstruksjoner (selve reisverket i huset) når temperaturen eller fuktighetsgraden i lufta endrer seg. Veden trutner og slår seg i fukt, og sprekker i tørke. Det er en nærmest evigvarende prosess.

Anonymous poster hash: 4cf33...d6f

Skrevet

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord...

Anonymous poster hash: e4336...dd6

Skrevet

Jeg tror! Har skjedd masse her i huset. Noen som g0r i trappen. Dunkelyder, noen som sier navna våres etc.

Det verste var en gang jeg var alene hjemme..kl var rundt 5 på morgenen. Jeg lå i halvsøvne oppe på soverommet i 3 etg.

Plutselig bråvåkner jeg av at det banker MASSE i veggene nede på kjøkke et rett u der meg. Noen som løper over gulvet og dunker med skapsdørene. Stoler bli dratt over gulvet og ting slengt i bakken. Jeg var HELT dikker på at det var innbrudd! Dette varte i 3-4 min. Akkurat som at det var noe som eksploderte! Så jeg kledde på meg og ringte xmannen min (av alle) så jeg hadde noen å snakke med mens jeg gikk gjennom huset. Jeg ennevendte huset. Ingenting.. alt sto som det var. Alt var låst. Jeg sjekket hvert enesete vindu og alt.. da beg jeg å freake ut.. var helt grusomt..

Anonymous poster hash: 38753...613

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ba9a6...d6c

Skrevet

Slike konfektpapir er jo veldig lette i forhold til tykkelsen... Det du beskriver høres helt normalt, også det at det kjennes ut som om noe tar tak i det. Om du vifter meg det slikt kjennes det ut som du får mye motstand i lufta. 

Lyder i hus forekommer, du sover kanskje lettere i den tida enn ellers.

Anonymous poster hash: b6911...dbe
Skrevet

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord...

Anonymous poster hash: e4336...dd6

Mer mellom himmel og jord enn...?

Enn andre stedet?

Anonymous poster hash: 14225...045

Skrevet

Har opplevd mye rart så jeg tror. Når jeg var liten opplevde jeg flere ganger at noen visket navnet mitt. Og en periode når jeg skulle sove føltes det som om noen strøk meg over håret. Skjedde hver kveld over lang tid. Jeg ble kjempe redd husker jeg.

Og som voksen har jeg opplevd at begge barna har sett "gammel mann" i huset vi bodde i. Begge var rundt 2 år når de gjorde det. Jeg så ingen.

Og har og opplevd i et hus jeg var i at mobilene datt stadig i gulvet. Hard banking på døren inn til stua. Og håndklær som lå i skittenskurven plutselig lå på gulvet, uten at det hadde vært andre der. To ganger skjedde det. Og følelsen at man aldri var alene.

Anonymous poster hash: d1e81...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...