Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Fikk en A på min eksamen (universitet). Virket som mange i kullet fikk meget gode karakterer, så enten var dette en sykt "lett" eksamen eller var vi veldig gode alle sammen? Haha, min første eksamen på universitet.. Eller er det slik at de er ganske nøye og kravstore på eksamen på universitet? Går vernepleier om det har noe å si Passe høy på meg selv dag, men har aldri fått 6'ere før! Anonymous poster hash: 49d8e...f0f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Så bra, gratulerer, godt jobbet! Du har all grunn til å være glad, stolt og fornøyd Anonymous poster hash: 6ba37...b29
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Så bra, gratulerer, godt jobbet! Du har all grunn til å være glad, stolt og fornøyd Anonymous poster hash: 6ba37...b29 Tusen takk. Det er deilig å ha funnet noe man LIKER og intresserer seg for.. Jeg jobber i omsorgsbolig ved siden av og det hjelper nok veldig på. Fint å ha relevant praksis ved siden av skole. Anonymous poster hash: 49d8e...f0f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Gratulerer! Bra jobba! Anonymous poster hash: 0d665...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå