Gå til innhold

Lukt underliv jente 5 år😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 5 år har så lukt av underlivet synes jeg.Hun bruker å"trykke seg på tissen" som hun sier og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette.Kan det være derfor hun blir så rød og lukter?Hun vasker seg daglig så det er ikke det det står i.....uff ekkelt dette.

Anonymous poster hash: eccd9...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært slik i over 1 år...tror ikke det er sopp altså

Skrevet

Skrevet

Urinveisinfeksjon?

Anonymous poster hash: 7d6f3...8ab

Skrevet

Nei ingen symptomer på det...

Skrevet

Hva sier legen da?

Anonymous poster hash: b1920...719

Skrevet

Nei ingen symptomer på det...

Lukt er et symptom på uvi altså. Trenger ikke ha noen andre symptom. Min datter har aldri andre symptomer.

Anonymous poster hash: 7d6f3...8ab

Skrevet

Det er ikke stram lukt eller noe, lukter bare veldig _underliv_...burde kanskje ta henne til legen uansett....lukter rent og pent hvis hun bader/dusjer hver dag, men det skal vell være unødvendig på små barn...

Skrevet

Høres ut som BV, forsøk å smøre Multi-Gyn gel utvendig, evt prøv å få klemt litt innvendig og. Har hun gått på noen antibiotikakurer? Evt badet i klor i andre land?

Du er sikker på at hun ikke har blitt utsatt for noe kriminelt?

Skrevet

Det at hun trykker, er vel så enkelt som at det er godt for henne ( litt skummelt å tenke sånn for en mamma=) )Jeg tenker at det der er normalt. hvordan vet du at det lukter? Er det fra fingeren hennes?

Skrevet

Underliv lukter, sånn er det bare. Helt normalt!

Anonymous poster hash: cf3f3...dbb

Skrevet

BV?Svært lite sannsynlig at det er noe skumle greier som er årsaken, men man vet jo aldri.Jeg lukter det hvis hun sitter i senga i nattkjolen(uten truse) og vi leser nattahistorier, eller fra fingrene hennes ja....uff ja litt rart å tenke på at hun, lille jenta "driver med slike nytelsesting"....uff🙈

Skrevet

Vask henne hver dag, og om det lukter fra fingrene må hun jo vaske hendene!

Anonymous poster hash: 3a2b5...3b4

Skrevet

Mitt råd til deg er å dra til legen. Dette høres ikke ut som normal underlivslukt.

Anonymous poster hash: b0d42...bf6

Skrevet

Hun har puttet noe opp i underlivet da?

Anonymous poster hash: f3f96...b4d
Skrevet

Jenten vår på 8 år får også lukt fra underlivet hvis hun ikke vasker seg daglig. Hun har en del utflod. Jeg har spurt legen om dette og hun sa at det var helt normalt. Hun har hatt det slik i noen år.

Anonymous poster hash: dfd25...c80

Skrevet

Tror noen lukter sterkere enn andre uten at det trenger å være noe galt. Jeg ber min 6-åring å sette seg på huk og skylle underlivet hver kveld, klutvask fungerer ikke.

Anonymous poster hash: fe8f1...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...