Gå til innhold

Menskopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det lukter mye mer av blodet når man tar ut menskoppen, enn av bind og tamponger?

Anonymous poster hash: ffe1a...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det lukter spesielt, men i bind og tamponger blir nok lukten litt innkapslet.

Anonymous poster hash: b9969...1a2

Skrevet

Heller motsatt synes jeg. Vasker du det skikkelig hver morgen og kveld?

Anonymous poster hash: a3bcd...b83

Skrevet

Det er første gang jeg prøver det i dag :D Ble litt satt ut første gang jeg tok den ut, fordi det luktet så mye :o

Skrevet

Tvert i mot, synes jeg. Bind stinker. Tamponger lukter litt mindre. Jeg kjenner ikke lukt når jeg tømmer menskoppen.

Skrevet

Motsatt her og, null lukt med menskopp! Kanskje du har en infeksjon?

Skrevet

Det er første gang jeg prøver det i dag :D Ble litt satt ut første gang jeg tok den ut, fordi det luktet så mye :o

Så rart... Du er frisk? Ikke renselse?

Prøv å tømme oftere og se om det hjelper

Skrevet

Jeg synes det lukter mindre med menskopp enn med bind i hvert fall. Kjenner jo lukta fra forbipasserende som går med bind...😷😵

Men klart, akkurat mens man tar ut koppen og tømmer så kjenner man lukt av mens, akkurat som ved bytte av bind/tamponger.

Anonymous poster hash: 76ea8...7e9

Skrevet

Så rart... Du er frisk? Ikke renselse?

Prøv å tømme oftere og se om det hjelper

Jeg er frisk så vidt jeg vet, ikke renselse heller. Tømte den etter 4 timer. Kanskje det er infeksjon som de sier over her? Er det dumt å ha koppen inne over natta nå kanskje?

Skrevet

Jeg ble også overrasket over den kvalmende blodlukten første gang jeg brukte den. Nå legger jeg ikke merke til den mer.

Anonymous poster hash: a89d2...c73

Skrevet

Jeg er frisk så vidt jeg vet, ikke renselse heller. Tømte den etter 4 timer. Kanskje det er infeksjon som de sier over her? Er det dumt å ha koppen inne over natta nå kanskje?

Vil ikke tro menskoppen forverrer en eventuell infeksjon. Prøv med tampong i morgen og se om lukta blir borte? Hvis ikke bør du til lege. Jeg hadd3 bakteriose (?) En gang..det luktet ille

Skrevet

Vil ikke tro menskoppen forverrer en eventuell infeksjon. Prøv med tampong i morgen og se om lukta blir borte? Hvis ikke bør du til lege. Jeg hadd3 bakteriose (?) En gang..det luktet ille

Egentlig er det samme lukt som når jeg skifter tampong, men mye sterkere. Synes ikke det lukter sånn når jeg bruker bind. Blir litt redd for om jeg er spesielt utsatt for TSS, men det er sikkert å dra den litt langt 😄

Skrevet

Jeg ble også overrasket over den kvalmende blodlukten første gang jeg brukte den. Nå legger jeg ikke merke til den mer.

Har lyst til å klamre meg til dette svaret 😄 Går det an å beskrive hvordan mensblod egentlig lukter? Syntes det luktet forferdelig.

Skrevet

Har lyst til å klamre meg til dette svaret 😄 Går det an å beskrive hvordan mensblod egentlig lukter? Syntes det luktet forferdelig.

Jeg klarer ikke å beskrive det som annet en en kvalm, vammel lukt. Det er andre mens jeg bruker kopp nå. Hadde lyst til å gi opp etter første runde, men prøvde en til. Som sagt kjenner jeg ikke lukten på samme måte nå. Lukten var der også bare når jeg tømte koppen (holdt seriøst på å spy). Kjente ingen lukt utenom. Nå tåler jeg blodlukt dårlig fra før, orker ikke fisketurer på grunn av blodet blant annet, så det spiller sikkert inn.

Skrevet

Jeg klarer ikke å beskrive det som annet en en kvalm, vammel lukt. Det er andre mens jeg bruker kopp nå. Hadde lyst til å gi opp etter første runde, men prøvde en til. Som sagt kjenner jeg ikke lukten på samme måte nå. Lukten var der også bare når jeg tømte koppen (holdt seriøst på å spy). Kjente ingen lukt utenom. Nå tåler jeg blodlukt dårlig fra før, orker ikke fisketurer på grunn av blodet blant annet, så det spiller sikkert inn.

Det ligner veldig på min opplevelse! Jeg kjenner heller ikke lukta utenom da jeg tømte koppen. Men jeg har vanligvis ikke problemer med lukt av blod.

Hi

Skrevet

Jeg er nok litt rar, for jeg syns lukta av blodet er god! Tamponger og bind lukter ille, menskoppen derimot lukter litt søtt, mildt og godt. 

Anonymous poster hash: 13d95...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...