Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Han har begynt å mase om dette, da flere av vennene hans er der. Er det vanlig at niåringer har appen? Vet det er 13-årsgrense, og har sagt nei. Anonymous poster hash: b7899...2f0
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Jeg har en gutt i fjerde klasse, og har sagt nei til Snapchat. Vet at 2-3stk i klassen hans har, og at det er kult. Her er alle former for sosiale medier helt utelukket før de gjeldende aldersgrensene. Anonymous poster hash: 764a8...717
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Søsteren min på 10 har Snapchat Anonymous poster hash: 5c5b9...75f
Anonym bruker... Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Sønnen her på 7 år har fått det. Men har kun meg(mora),mormor,morfar og tante og onkel på lista. Bruker det lite men synes det er gøy og sende tulle bilder av seg selv innemellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå