Gå til innhold

Woha! Siste episode av GoT!!! *spoilers*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Djiiises! Heftige greier!!! Tror dere Sansa har lovet Littlefinger noe mot å stille med tropper? Og for en fortreffelig slutt på Ramsay Bolton!!! Nå (endelig!) skjer det saker og ting ja! Har vært en litt tam sesong, egentlig.

Anonymous poster hash: 90e2f...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanvittig spennende episode ja! Men det var ikke siste episode, er én episode igjen gudsjelov!

Anonymous poster hash: d2f34...a8a

Skrevet

Vanvittig spennende episode ja! Men det var ikke siste episode, er én episode igjen gudsjelov!

Ja, heldigvis en til! Fiffig utvikling med dragemor- Greyjoy. Så ikke den komme, men så har jeg heller ikke lest bøkene, da.

HI

Skrevet

Endelig! Har venta så lenge på at Bolton skulle få som fortjent. Veldig spennende episode. Og Sansa har mange råbra replikker for tiden.

Skrevet

Ja, heldigvis en til! Fiffig utvikling med dragemor- Greyjoy. Så ikke den komme, men så har jeg heller ikke lest bøkene, da.

HI

Synd det er nå det virkelig tar seg opp, med kun en episode igjen. Enig! Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg.

Skrevet

Endelig! Har venta så lenge på at Bolton skulle få som fortjent. Veldig spennende episode. Og Sansa har mange råbra replikker for tiden.

Gossa meg langt inn i ryggraden at han fikk som fortjent! Alltid hatt sansen for Sansa *pow*

Skrevet

At Ramsay gikk "til hundene" så og si var like feiende flott som da Geoffrey ble forgiftet! 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...