Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Jeg har slitt med hodepine hele livet, innimellom sterk hodepine der jeg reagerer på lukt spesielt. Tok opp problemet med lege (etter råd her 😜) Og fikk migrenemedisin for å prøve ut. Fikk begynnende sterk hodepine nå (arter seg litt annerledes enn annen hodepine jeg har), tok en tablett, ble litt ør i toppen, men etter ca 45 minutt var smertene helt borte!! Det kan da ikke være så enkelt?! Føler meg litt rar, litt fortumlet liksom, men vanligvis ville jeg vært kvalm og sur med giga huepine! Anonymous poster hash: 0d9b9...7f1
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Kan være så enkelt. Mange migrenemedisiner har rød trekant på seg, fordi man ofte blir trøtt/sløv/surrete av medisinen, men om det fjerner hodepinen så er det verdt det Anonymous poster hash: 2d5fa...23d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Det høres helt riktig ut! Jeg levde mine 30 første år uten migrenemedisin, men med migrene. så kom det endelig et preparat som funket for meg. Nå er det bare litt uggent en stund. Trenger ikke å stoppe opp med det jeg driver med en gang. Anonymous poster hash: 9a710...df5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Så heldig du er hvis medisinen virker så godt For noen kan den det, mens andre strever litt mer med å finne noe som virker ok. Hvilken medisin er dette? Anonymous poster hash: f721d...152
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Så enkelt kan det være ja Jeg bruker cataflam mot "mild" hodeverk og en enda sterkere jeg ikke husker navnet på akkurat nå til de som er virkelig ille. Da kjenner jeg at smerten slipper taket ganske fort, og føler meg nesten litt som etter et par sipper av vinglasset :'D Men den får jeg heldigvis sjeldent bruk for å ta. Anonymous poster hash: db5cb...c3c
Ikkesåallerværst Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Den heter zolmitriptan. Det er helt utrolig.. Jeg er glad hvis dette virker!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Den heter zolmitriptan. Det er helt utrolig.. Jeg er glad hvis dette virker! Den har jeg ikke hørt om, kanskje verdt å prøve Anonymous poster hash: f721d...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå