Gå til innhold

Hvor reise for 40.000,-?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Søk opp Makarska Riviera i Kroatia. Kan ikke få skrytt nok av den plassen, og i september er det veldig rimelige turer ned dit. Perfekt for barn med barnevogn, og ganske billig å leve (kan få middag, drikke og dessert til ca. 130 kroner pr.pers samt at matbutikkene er rimelige). Det er også ganske greit med en flytur på kun to og en halv time når man har små barn. Råder deg absolutt å sjekke ut den plassen.

 

Anonymous poster hash: d86e3...cdf

Det er jo ikke sandstrand der da, jeg synes det er kjekt med sand, så baby kan leke med bøtte og spade (kommer an på alder da).

 

 

Anonymous poster hash: ed000...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cala Azul Park i Cala d'Or på Mallorca er veldig fint, og ikke dyrt. Fine bassenger og rett ved koselig strand og barnevennlige restauranter.

 

Anonymous poster hash: ed000...730

Skrevet

Har du vært der?? Er det bra? HI

 

 

Anonymous poster hash: b6e3d...a04

Ja, vi trives der. Fin strand. 3 basseng på området. To resturanter. Rolig område, men kort vei til butikker.

 

 

Anonymous poster hash: 92713...f52

Skrevet

Det er jo ikke sandstrand der da, jeg synes det er kjekt med sand, så baby kan leke med bøtte og spade (kommer an på alder da).

 

 

Anonymous poster hash: ed000...730

Det stemmer, og vi var også skeptisk da vi tok med baby der. Eller, han var 1,5 år da, men hadde mer enn nok gøy med å bygge med steinene og plaske i vannkanten. Nå synes jeg det er såå deilig å slippe å få den sanden OVER ALT. Ingen sand i bleien, lommeboken, solkremen osv :D 

 

Anonymous poster hash: d86e3...cdf

Skrevet

Sunwing Kallithea på Rhodos - ingen over, ingen ved siden 😃

 

Anonymous poster hash: cbfff...e8f

Skrevet

Sunwing Kallithea på Rhodos - ingen over, ingen ved siden

 

Anonymous poster hash: cbfff...e8f

 

må si meg enig i det! er ikke noe sentrum i umiddelbar nærhet, men synes anlegget er så utrolig bra, at det savnes ikke. hvis dere vil ha litt sentrum og byvandring er Rhodos by kun 15 min unna med buss :)

 

Anonymous poster hash: 81c24...94c

Skrevet

Atlantica aegan park på Rhodos. Vært der to år på rad, skikkelig bra familiehotell, all inclusive er veldig greit når man har barn og da brukte vi nesten ikke penger utenom unntatt på taxfree. Vet ikke priser da, men det finner du sikkert raskt ut. Veldig god og variert mat. Ikke stor sandstrand men fint likevel :) god tur hvor enn det blir! Vi skal til Kypros i sept i år for å prøve noe nytt, virker skikkelig fint og bra men ble nærmere 30 tusen for oss 4, men da har vi to litt større barn som trekker opp prisen ;)

 

Anonymous poster hash: bb78f...f26

Skrevet

Noen som fortsatt syns det er egoistisk å ta med baby på ferie? Det syns ikke jeg! Vi har tatt med begge barna våre fra de var baby og storkost oss.

 

Hva med å spare alle pengene og heller reise på en ordentlig stor tur neste år? Om det er mulighet? Så slipper du å reise til syden😜

 

Anonymous poster hash: 4a8cd...b18

Skrevet

Se på sunwing cala bona på Mallorca med ving. Mye billigere enn alcudia )

Skrevet

Hvor lenge har du tenkt å være borte siden dere bruker 20.000 på mat og slikt? Reist mye men har aldri klart å bruke 20.000 på en uke eller to kanskje tre og i syden.

 

Anonymous poster hash: 1cfab...1db

Skrevet

Floridays i Florida. Store leiligheter med vaskemaskin, tørketrommel og fullt utstyrt kjøkken. Rett ved en stor outlet med masse fine butikker. Liker ikke "syden" etter vi begynte å dra til Florida. De har så utrolig mye å by på. Ikje er det særlig dyrere heller. Good tur uansett😃

 

Anonymous poster hash: 760c9...5e5

Skrevet

Floridays i Florida. Store leiligheter med vaskemaskin, tørketrommel og fullt utstyrt kjøkken. Rett ved en stor outlet med masse fine butikker. Liker ikke "syden" etter vi begynte å dra til Florida. De har så utrolig mye å by på. Ikje er det særlig dyrere heller. Good tur uansett😃

 

Anonymous poster hash: 760c9...5e5

Florida er best!!

 

Anonymous poster hash: 4a8cd...b18

Skrevet

Florida er best!!

 

Anonymous poster hash: 4a8cd...b18

Da er vi helt enige. Vært der 6 ganger, blir ikke lei👍🏻

 

Anonymous poster hash: 760c9...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...