Gå til innhold

Service på bil - og forventninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hentet vår relativt nye bil ut fra en større service hos merkevareforhandler (Mercedes) forleden. Servicen kostet 12 000 kr.

Det var tomt for vindusspylerveske da vi leverte, og jaggu lyste det ikke fortsatt når vi hentet.  

Jeg er klar over at ingenting er gratis, men her burde de etter min mening fylt på. Bak gjerne prisen på dette inn i en annen pris, men det virket litt "kjipt" når de ikke hadde fylt på dette. 

Bare jeg som reagerer på sånne småting ? Jobber selv i servicebransjen, og vet hvor mye de små tingene betyr. Overgå forventninger. 

Hva synes dere ? 

Anonymous poster hash: 912b7...815
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går vel servicen på olje og oljeskift som regel,er ikke sikkert de har skrudd på tenningen engang.

Hadde ikke tenkt på det etterpå

Skrevet

Regner med det er snakk om en større service pga prisen og ikke bare olje + filter? Jeg hadde ikke forventet at de fylte på spylervæske, men hadde satt pris på at det ble gjort😊

Hadde bilen min inne til kun oljeskift og filter nå nettopp, fikk nyvasket bil i retur😃 Slik service setter jeg veldig pris på😊

Anonymous poster hash: 9bae5...488

Skrevet

Jeg har mange ganger irritert neg over at de har fylt opp spylevæske under service, dette pga liter pris på det mage dobbelte i forhold til å kjøpe selv.. Så passer som oftest på å fylle før service.. Kjipt å betale rundt 100kr for å fylle på.. Men når det er sagt, gjerne for meg st de fyller på til en litt mer realistisk pris...det hadde vært service 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...