Gå til innhold

Hvor stor bagasjeplass i en takboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i forhold til bagasjerommet i feks en touran? Noen med touran og takboks som vet?

Anonymous poster hash: 1d92c...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, takbokser kommer i forskjellig str :P så kommer jo helt ann på takboksen.

Anonymous poster hash: 06981...3b5
Skrevet

altså, takbokser kommer i forskjellig str :P så kommer jo helt ann på takboksen.

Kremt... Har veldig lite erfaring med takbokser😂 Falt meg ikke inn at de kom i forskjellige størrelser, så beklager dumt spørsmål 😂

Skrevet

Kremt... Har veldig lite erfaring med takbokser Falt meg ikke inn at de kom i forskjellige størrelser, så beklager dumt spørsmål

la meg si det sånn da, at den største takboksen jeg har sett på, så kan jeg få plass til emmaljunga vogna og bagen til den, pluss en sekk.

den minste, må man flatpakke noe veldig, da den egentlig er for ski.

så alt er relativt i forhold til noe. så vanskelig å svare på spørsmålet ditt. når du ikke har noe prefereanser på takboksen hehe

Skrevet

la meg si det sånn da, at den største takboksen jeg har sett på, så kan jeg få plass til emmaljunga vogna og bagen til den, pluss en sekk.

den minste, må man flatpakke noe veldig, da den egentlig er for ski.

så alt er relativt i forhold til noe. så vanskelig å svare på spørsmålet ditt. når du ikke har noe prefereanser på takboksen hehe

Haha;)

Men tusen takk! Svaret ditt hjalp veldig:-) Og nå vet jeg også at takbokser kommer i forskjellige størrelser. 🤔😄

Skrevet

Vi får plass til en crashpad og to/tre soveposer i vår :)

Anonymous poster hash: 7033e...517
Skrevet

¨Som noen har sagt her - kommer i forskjellige størrelser.

Det du skal være obs på er at du ikke bare kan laste hva som helst i takbokser. De er ikke ment for tung vekt. Soveposer mv er helt greit, men å begynne å stappe tunge ting der endrer både bilens kjøreegenskaper+ at det blir et drapsvåpen om du skulle måtte bråbremse eller kolliderer.

Anonymous poster hash: 5fffa...1bf
Skrevet

Kommer også an på bilen og hva den ka ta i taklast. Vi har stor syv og kan ta 100kg last på taket. Vår skiguard 850 veger 28 kg, så da kan vi stappe 72 kg bagasje opppi. Den rommer en god del duffelbager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...