Gå til innhold

Flere som GLEDER seg til ferie med ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har én venninne som alltid gruer seg til ferie. Hun hater pakking, reise og mas.

Jeg elsker ferie. Vi reiser alltid på aktivitet, sol og strand-ferie og for meg er det alltid så kos. Blide unger og avslappet stemning.

Gruer eller gleder du deg?

Anonymous poster hash: 2373e...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg både gruer og gleder meg. Mest gleder meg. Er heller ikke så organisert av meg. Så ligger nok der. Er alltid kaos i kofferten.

Men vi reiser på ferie med godt humør på tross av stress og krangling mellom barna.

I år gleder jeg meg ekstra. Vi har for første gang råd til sydenferie. Aldri vært på slik ferie. Bare bilferie i Norge og Sverige.

Anonymous poster hash: 8f70e...528

Skrevet

Jeg må si at jeg både gruer og gleder meg. Mest gleder meg. Er heller ikke så organisert av meg. Så ligger nok der. Er alltid kaos i kofferten.

Men vi reiser på ferie med godt humør på tross av stress og krangling mellom barna.

I år gleder jeg meg ekstra. Vi har for første gang råd til sydenferie. Aldri vært på slik ferie. Bare bilferie i Norge og Sverige.

Anonymous poster hash: 8f70e...528

Samme som deg. Syden for første gang. Skal dra alene med barna så jeg håper det går fint, gruer meg litt :P

Anonymous poster hash: fd277...256

Skrevet

Jeg gleder meg VILT🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Skrevet

Jeg gleder meg! Vi skal kjøre fra Bergen til Lillehammer, være i Hunderfossen og gjøre andre aktiviteter i Lillehammer/Hamar.

Min mann er litt stresser rundt pakking og reising, men det går bra:-)

Anonymous poster hash: dba58...106
Skrevet

Gleder meg alltid, men det er en utfordring med 9 ukers skoleferie og unger som ønsker forskjellige ting, så jeg har forståelse for at det ikke alltid oppleves som ferie for voksene!

Anonymous poster hash: 48580...64b

Skrevet

Kun ren glede her! Elsker ferie sammen med familien 🌸☀️

Skrevet

Ja👏🏻👏🏻 skal bli så deilig å slippe stå opp og smøre nister, kjøre til skole og Bhg !

Må jo selvfølgelig stå opp , har baby på 7 mnd, men har jeg skikkelig flaks så tar hun seg en melkeskvett og sovner en time til😉

Vi skal til kongeparken , svipptur til Sverige , besøke oldeforeldre , på hytta , Bø og ellers bysleng og strandliv👌

Gleder meg til å ikke passe klokka😎

Skrevet

Ja, jeg gleder meg alltid. Ungene roer seg i ferien og har til nå vært mindre krangling i ferier enn ellers. I år skal vi være sammen med andre i ferien, blir spennende å se om det påvirker dette. Har også syvsovere som kan sove til både 10 og 11 i ferien, så vi gleder oss til late dager i solen :)

Skrevet

Jeg gleder meg til vi skal ut og reise, selv om det blir masse pakking og slit. Det jeg ikke gleder meg til, er de ukene hvor mannen min jobber og jeg bare skal være hjemme og aktivisere 3 barn alene. Det kan være kos det også, men mest slitsomt egentlig. 

Anonymous poster hash: a3967...d4f
Skrevet

Jeg gleder meg til vi skal ut og reise, selv om det blir masse pakking og slit. Det jeg ikke gleder meg til, er de ukene hvor mannen min jobber og jeg bare skal være hjemme og aktivisere 3 barn alene. Det kan være kos det også, men mest slitsomt egentlig.

Hvor bor du? Vi skal også være hjemme noen uker og har tre barn så hvis du bor ved Jessheim el lignende kan vi sikkert finne på noe:)

Skrevet

Ren gleding. Mine barn begynner å bli/har blitt ganske store, så vi har det så koselig og gøy sammen når vi er på tur.

Anonymous poster hash: f9017...731
Skrevet

Gleder meg sinnssykt, har alltid gjort det! Gleder meg til å ha fri sammen med dem. Men nå har jeg aldri vært den som la ambisiøse planer og slet meg ut i feriene, da.

Anonymous poster hash: 18c56...be8

Skrevet

Gleder meg masse! Bare det å ha late dager, slippe lekser og kjøring hit og dit blir fantastisk!

Anonymous poster hash: dbc9f...e16

Skrevet

Gruer meg. Kommer meg ingen steder, er høygravid og alene med barnet siden pappaen pusser opp. Skrekk og gru. Hvor skal jeg få overskudd fra?

Anonymous poster hash: ba070...9b4

Skrevet

Har én venninne som alltid gruer seg til ferie. Hun hater pakking, reise og mas.

Jeg elsker ferie. Vi reiser alltid på aktivitet, sol og strand-ferie og for meg er det alltid så kos. Blide unger og avslappet stemning.

Gruer eller gleder du deg?

Anonymous poster hash: 2373e...69c

Jaaa! Gleder meg:)

Anonymous poster hash: d3cbb...238

Skrevet

Jeg gleder meg til lange og late dager med barna 💜

Blir så deilig å ta ting på sparket og bare lå tiden fly uten å stresse!😃

Anonymous poster hash: 6e258...a9c

Skrevet

Jeg gleder meg på ett vis, men jeg har veldig dårlig helse, så ferie er alltid slitsomt for meg. Jeg må hvile mange ganger hver dag for tiden og et passer jo ikke alltid så veldig godt. Nå har vi bobil, så jeg har muligheten til å gå å legge meg når jeg vil, men det er jo ikke alltid like hyggelig å måtte si at "nå må mamma hvile".

mannen min tar det aller meste av praktiske ting når vi er på ferie, slik at jeg skal ha krefter til å kose meg sammen med dem.

Anonymous poster hash: 242d4...f7e
Skrevet

Gru/gleder meg. Skal til syden med en ettåring som overhode ikke sover i vogn 😩

Skrevet

Hvor bor du? Vi skal også være hjemme noen uker og har tre barn så hvis du bor ved Jessheim el lignende kan vi sikkert finne på noe:)

Hadde sikkert vært hyggelig det, men bor nok ganske mange mil fra Jessheim:)

Skrevet

Gleder meg:-) skal en tur til hunderfossen og ellers være turist i egen by:-)

Anonymous poster hash: 6524e...a23

Skrevet

Hadde det vært så vel. Ingen ferie på meg, men dar og sønn skal nok kose seg sammen :)

Anonymous poster hash: 4c285...315

Skrevet

Jeg gleder meg!:) Håper bare det blir sommer her i nord snart.

Anonymous poster hash: 9cc86...b46

Skrevet

I år gleder jeg meg ekstra mye, må være vekkreist fra mann og barn i nesten 3 uker i forbindelse med jobben. Helt grusomt å være vekk så lenge fra barna 😢 når jeg kommer hjem reiser vi direkte på ferie, så jeg slipper faktisk unna pakkingen.

Anonymous poster hash: 718ca...873

Skrevet

Både og. Er selv syk med lite energi og har vært hjemme i et halvt år med syk sønn. Så vi har fått mer enn nok tid sammen. Jeg gleder meg selvsagt til resten av familien får ferie og vi skal finne på ting, men vel så mye gleder jeg meg til barnefri i ferien. Gruer meg til de dagene der jeg er helt utmattet, men sola skinner og vi "må" gjøre noe.

Anonymous poster hash: 8afb8...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...