Gå til innhold

Foreldrepenger ikke skattefri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk foreldrepenger idag, men skatten var trukket. Er den ikke skattefri, halv skatt eller helt skattefri? 

Anonymous poster hash: 879d0...952
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på feriepenger? Det er mulig det først er i juli. Mannen mi får feriepenger i juli, ikke juni.

Anonymous poster hash: ffb3d...1ed
Skrevet

Tenker du på feriepenger? Det er mulig det først er i juli. Mannen mi får feriepenger i juli, ikke juni.

Anonymous poster hash: ffb3d...1ed

Nei, foreldrepenger når man er i mammaperm.

Skrevet

Betaler vanlig skatt på foreldrepenger. Du får jo det du ville fått om du hadde vært i vanlig jobb.

Anonymous poster hash: a4bc5...c79
Skrevet

Betaler vanlig skatt på foreldrepenger. Du får jo det du ville fått om du hadde vært i vanlig jobb.

Anonymous poster hash: a4bc5...c79

Ok :) Men jeg får aldri feriepenger da? Jeg går nemlig på aap til vanlig, er arbeidssøkende.

Skrevet

er ikke før juli

Skrevet

Ok :) Men jeg får aldri feriepenger da? Jeg går nemlig på aap til vanlig, er arbeidssøkende.

Går du på aap, så trekkes du ikke skatt av aap i juni. Det er dine feriepenger

Anonymous poster hash: 1a68f...99a

Skrevet

Man får ikke feriepenger dersom man har foreldrepenger opptjent på AAP. Man får heller ikke skattefri, så de pengene taper man faktisk når man er i foreldreperm. Står på Nav sine sider :)

Skrevet

Det er feriepengene som er skattefrie. når du ikke jobber har du ikke tjent opp feriepenger og får de da ikke skattefrie.

Anonymous poster hash: e648e...0ba
Skrevet

Det er feriepengene som er skattefrie. når du ikke jobber har du ikke tjent opp feriepenger og får de da ikke skattefrie.

Anonymous poster hash: e648e...0ba

Men på AAP får man skattefrie utbetalinger i juni, så det er nok derfor hun spør. 

Anonymous poster hash: 7142a...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...