Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Vet at dette bare blir synsing, og at dere helt sikkert ikke kan svare...men det kan være at noen vet noe om dette likevel. Har søkt om overgangsstønad (fikk overganggstønad fra fødsel og frem til barnet var 1 år) fikk så beskjed om å søke på nytt selvom jeg oppfyller kravene (er i jobb). Så, jeg søkte som sagt..og jeg ser nå inne på.mine sider at søknaden var ferdig behandlet på onsdag eller torsdag forrige uke. Har ikke fått vedtaksbrevet ennå, og det går ikke an å se det på nettet heller. Nå er jo utbetalingsdatoen for overgangsstønad den 20. i hver mnd.. Hadde søknaden min vært innvilget så hadde jeg vel fått pengene utbetalt nå? Er jo så grusomt å gå og vente på svar 🙈🙈 Anonymous poster hash: f8e12...e34
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Ring og hør Anonymous poster hash: e65b8...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Ring å spør. Har flere ganger hendt at de har sendt dokumenter i min sak til feil adresse. Ventet og ventet, men fikk jo aldri brevet og oppdaget at brevet var sendt på den andre siden av byen.. Etter den gangen har jeg ringt jevnlig for å høre om det er et brev til meg. Noen ganger har det allerede blitt sendt ut og igjen på feil adresse.. Anonymous poster hash: 3199a...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå