Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Noen som har gjort det? Hvordan ble resultat, blei du fornøyd ? Minket du mye? Hvordan var tiden etter på? Jeg har slanke bein og armer, men en kraftig pølse på magen, som jeg ikke blir kvitt 😩 Har hatet magen siden jeg var jentunge!! Den blir ikke stramme samma hva jeg gjør, har to " valker" jeg ikke klare å slanke vekk.Vurdere det sterkt! Meeeen så er jeg litt pysete, tenk om det ikke blir bra, tenk om det blir komplikasjoner osv... Anonymous poster hash: ddd49...7ae
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 har tatt mageplastikk. fått to barn etterpå. så resultatet er som det var igjen..med et stort arr.. arret går bra hofte til hofte. ikke stygt men litt innsunket. Tiden etter opr.var fæl..gikk krøka med ryggen i mange uker.hadde to dren som jeg måtte tømme selv. magen ble stram og fin og ble fettsugd 2 l under opr. jeg hadde ikke gjort det igjen. u svangerskapet sist fikk jeg delte magemuskler. men skulle jo egentlig ikke ha flere barn. så er nok min egn feil.eller at legen ikk festet musklene aner ikke : S Fikk ikke komplikasjoner annet enn stygt arr, og det ble fikset på gratis. Anonymous poster hash: 12614...913
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Takk for svar. Ja er det jeg er redd, at det ikke er verdt alt strevet( pengene også) Hmmm, bør vel fare på en klinikk og høre i det minste, om det er håp, og hva de evt kan gjøre:) Anonymous poster hash: ddd49...7ae
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Har hatt full bukplastikk med sammensying av magemuskler. Fikk det dekket. Var minimalt med smerter og kom meg veldig fort igjen. Beste jeg har gjort og gjør det gladelig igjen. Anonymous poster hash: 1d1fa...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå