Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Noen som vet hva en renholder tjener sånn ca? Vurderer å søke på en jobb.. Anonymous poster hash: e0db0...973
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Jeg personlig har 340 000 som årsinntekt som ufaglært renholder i kommune. Har ansiennitet etter andre ting. Er godt opp i årene også 😌 Jobber kun halv stilling da så får jo bare halvparten. Anonymous poster hash: c6112...a2f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 De fleste renholderne i min kommune er fagarbeidere (selv om de ikke vet hva smittevask er), og tjener ca 380 000 med full ansiennitet (andre jobber, hjemmeværende med hunden og whatnot). Hun som faktisk vasker skikklig er "bare" gammel husmor, og har mindre i lønn. Aner ikke nøyaktig lønnsnivå. Anonymous poster hash: 6294d...cb4
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Jeg personlig har 340 000 som årsinntekt som ufaglært renholder i kommune. Har ansiennitet etter andre ting. Er godt opp i årene også 😌 Jobber kun halv stilling da så får jo bare halvparten. Anonymous poster hash: c6112...a2f 340 000 ufaglært i 50% stilling? Det var mye Anonymous poster hash: 029fe...0df
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 340 000 ufaglært i 50% stilling? Det var mye Anonymous poster hash: 029fe...0df Hun skriver jo: "Jobber kun halv stilling da så får jo bare halvparten" Anonymous poster hash: 0aece...1ab
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Jeg personlig har 340 000 som årsinntekt som ufaglært renholder i kommune. Har ansiennitet etter andre ting. Er godt opp i årene også Jobber kun halv stilling da så får jo bare halvparten. Anonymous poster hash: c6112...a2f Liker du jobben? Anonymous poster hash: e0db0...973
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Liker du jobben? Anonymous poster hash: e0db0...973 Ja, jeg liker jobben. Jeg er svært overrasket over hvor godt jeg trives med det. Hadde ikke sett for meg å bli renholder i det hele tatt for har utdannelse innen kontorbransjen. Men da jeg flyttet tilbake til hjemplassen min så var det denne jobben jeg lykkes i å få. Jeg vasker på et sykehjem og det er veldig givende og koselig å slå av en prat med de eldre, samt noen ord med pleierne innimellom også da når de har tid. Jeg elsker det når et rom er blitt rent, gir mestringsfølelse og lykkerus å se hvor pent det blir etter meg hehe 😜 Da jeg var ny så var det veldig tungt og stressende da. Jeg var for treg og hadde ikke helt oversikten. Det gjorde vondt i hele kroppen i flere uker og stoffskiftet mitt kom i ubalanse pga stresset. Men alt dette har gått seg til og nå elsker jeg jobben. Jeg er glad jeg bare har halv stilling da, hadde blitt hardt med fullt. Anonymous poster hash: c6112...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå