Gå til innhold

Halvgamle kjerringer på Instagram 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet over noen damer i rundt 50 års alderen som jeg får helt vondt i magen av. De legger ut selfier med trutmunn og trynet fullt av sparkel. Det går i lv, Gucci, Prada og andre dyyyre merker. Det er fete Mercedeser og overdådige interiørbilder. Får helt fnatt av slike overfladiske kjerringer. Det verste er jo at disse dyre bilene er belånt for både 1 og 2 (!!!!) millioner 😱 Har de blitt helt gale? Materialismen lenge leve....

Alt instagramkontoene deres dreier seg om er bare dilldall og dyre klær og vesker. Hva skjer med halvgamle kjerringer som tror de er 20 og har et forbruk som ikke ligner noenting. Får jo følelsen av at alt er gjeld. Men hvem kan leve sånn i lengden?

Blir nesten trist av å se det, at voksne damer kan synke så lavt 😳 Ser de seg ikke selv?? Ugh....

Anonymous poster hash: 229d9...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. De har det nok kjempegodt med seg selv.

Men hvorfor sjekker du om bilene er belånt?

Det er veldig sært. Virker nesten misunnelig.

Jeg har belånt min millionbil.

Jeg kunne cashet inn 70% av beløpet men med gunstig rente gjennom jobben og gjeldfri ellers så gjør det ikke noe å ha et lån.

Anonymous poster hash: 13290...815

Skrevet

Det er ikke noen aldersgrense på tåpeligheter, nødvendigvis. Hvorfor tror du at du reagerer mer på disse enn på folk i tjueåra som gjør nøyaktig det samme? Disse var neper i tjueåra og er det fortsatt, hvilket dessverre er standard utviklingskurve for denslags.

Skrevet

Jeg synes materialisme og forbruk/luksus er kvalmt, men jeg oppsøker ikke slike kontoer da.

De har vel vokst opp uten verdier, og tror at det er staffasje som betyr noe. Så lenge de ikke har flere nivåer, tror jeg ikke det plager dem å leve et overfladisk liv. Alder synes jeg ikke har noe å si, synes det er like motbydelig om 20-åringer promoterer en slik livsstil.

Skrevet

Min instagram består stort sett av bilder av tagging som jeg synes var morsomme og uheldige reklameposters.

Jeg er ikke så veldig interessert i tagging eller reklame...

Jeg er kvartgammel vil jeg anslå. Og tror ikke instagram viser mer enn en brøkdel av folks liv.

Anonymous poster hash: 3bdbe...fed

Skrevet

Disse damene er de samme som løp rundt med rød badedrakt, bleika hår og piggtråd tatovering rundt overarmen på begynnelsen av 90 tallet.

Idioti, overfaldiskhet og intelligens har ikke noe med alder å gjøre :)

Anonymous poster hash: fd153...6b8

Skrevet

Dei har sett for mye på Svenske Hollywood fruer skjønner dere vel? 😳

Anonymous poster hash: cd08c...a7f

Skrevet

Hehe. De har det nok kjempegodt med seg selv.

Men hvorfor sjekker du om bilene er belånt?

Det er veldig sært. Virker nesten misunnelig.

Jeg har belånt min millionbil.

Jeg kunne cashet inn 70% av beløpet men med gunstig rente gjennom jobben og gjeldfri ellers så gjør det ikke noe å ha et lån.

Anonymous poster hash: 13290...815

Sjalusi?? 😂😂 nei, jeg vil virkelig ikke meg selv så vondt som å la hele livet mitt handle om dyre biler og merkeklær! Ja, det var kanskje litt teit å sjekke bilene. Men det fikk bekreftet min mistanke om at det bare er lån og ikke noe mer. Normale mennesker låner vel ikke 3 millioner tilsammen på to biler? Det er jo sykt!!

Skrevet

Sjalusi?? nei, jeg vil virkelig ikke meg selv så vondt som å la hele livet mitt handle om dyre biler og merkeklær! Ja, det var kanskje litt teit å sjekke bilene. Men det fikk bekreftet min mistanke om at det bare er lån og ikke noe mer. Normale mennesker låner vel ikke 3 millioner tilsammen på to biler? Det er jo sykt!!

Hææ, hvordan får du sjekket hva folk har i billån?

Anonymous poster hash: 06276...dce

Skrevet

Sjalusi?? 😂😂 nei, jeg vil virkelig ikke meg selv så vondt som å la hele livet mitt handle om dyre biler og merkeklær! Ja, det var kanskje litt teit å sjekke bilene. Men det fikk bekreftet min mistanke om at det bare er lån og ikke noe mer. Normale mennesker låner vel ikke 3 millioner tilsammen på to biler? Det er jo sykt!!

Jeg har ikke sett slike innlegg, så det skal jeg ikke uttale meg om. Det som er idioti er å ikke ha lån på bil slik renten er nå,- så lenge du har god likviditet. Bil er gjerne den største forbruksgjenstanden man har. Å spare til en bil, for å så cashe den ut er virkelig å kaste pengene ut av vinduet. I dag er det nesten gratis å låne penger. jeg har tilsammen gjeld på over 10mill. Men; jeg har også noen mill på konto og høy inntekt. Skattemessig er det idioti for meg å ikke ha lån. Så poenget mitt er at mange har gjeld fordi det er gunstig med dagens rente. Gjeldsnivå har nødvendigvis ingen sammenheng med økonomisk situasjon ellers. Og det gjelder særskilt de over 50 da de ofte er i en mer gunstig situasjon enn en f.eks 25-åring.

Anonymous poster hash: 953f5...d95

Skrevet

Hææ, hvordan får du sjekket hva folk har i billån?

Anonymous poster hash: 06276...dce

brreg.no

Anonymous poster hash: 87c73...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...