Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 skriver du hva slags type sykdom det gjelder i meldingen til lærer, eller skriver du bare at han/ hun blir hjemme pga sykdom? Hva er mest vanlig? Anonymous poster hash: 7892f...9f0
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Kommer litt an på, jeg skriver ofte hva det gjelder. Kan være greit å vite hva som går blant elevene. Særlig om det er ting som vannkopper, omgangssyke ol.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Jeg pleier å skrive hvorfor slik at lærer kan få en liten pekepinn på hvor lenge barnet muligens blir borte. I tillegg kan da læreren se om der er noe som går i klassen som omgangssyke og vannkopper osv Anonymous poster hash: b5e43...f26
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Har gjort litt begge deler. Er det omgangssyke e.l. har jeg skrevet hva det er og at barnet blir hjemme en ekstra karantenedag. Her vil nemlig læreren ha sms på morgenen og da kan jeg skrive f.eks at "Thomas har fått omgangssyke så han blir borte i dag og i morgen" Greit for lærere å vite at det går omgangssyke blant elevene også... Har et barn med migrene og om han må være hjemme pga migrenen skriver jeg det. Anonymous poster hash: d9c6d...cbb
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Nå er vår stort sett aldri syk, men det har vært en runde med operasjon og kontroller. Dette er jo planlagt og da er det viktig at læreren er orientert ifht hensyn som må tas osv. Selvsagt skriver jeg hva det gjelder. Anonymous poster hash: 02ce4...10a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Skriver hva som feiler barnet. Mitt barn er kronisk syk så jeg synes det er greit at de vet hvorfor barnet er borte. Skriver det også for at det blir tilrettelagt for lite. Etter en tur i ruskevær er som oftest min syk dagen etter. Er det mer en -8 har min datter ikke noe ute å gjøre. I vinter hadde hun 2 lungebetennelser. Anonymous poster hash: 24835...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå