Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Med de samme ingrediensene? Har vært avhengig i 11 år.. Å nå skal jeg til syden. Jeg får bare få å hamstre inn før jeg drar.. Men håper jo at de selger det der. Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Mamma_til_2 Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Min mann er som deg, han kjøper her og tar med når vi reiser.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Hvorfor ikke bruke ferien til å bli kvitt medisinavhengiheten? Anonymous poster hash: 4f6c6...723
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Hvorfor ikke bruke ferien til å bli kvitt medisinavhengiheten? Anonymous poster hash: 4f6c6...723 Ødelegge ferien med andre ord?? Viss der hadde vært enkelt å slutte hadde jeg jo gjort det for lenge siden... Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Min mann er som deg, han kjøper her og tar med når vi reiser. Takk for svar Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Jeg var avhengig i over 10 år. Fikk en kortisonspray av legen min som jeg tar en sprut av hver morgen. Det hjalp for meg. Bruker ikke Otrivin lenger. Anonymous poster hash: e1593...cd6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Ødelegge ferien med andre ord?? Viss der hadde vært enkelt å slutte hadde jeg jo gjort det for lenge siden... Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe Når skulle du ellers gjøre det? Anonymous poster hash: 4f6c6...723
Ylva og Mathilde Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 De har spray med xylometazolinhydroklorid, men ikke nødvendigvis merket Otrivin. (Noen steder har de det og) Ett godt tips over her å kjøpe Nasonex spray med kortison og bruke det i en avvenningsperiode.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 er som deg avhenging på 9ende året, prøvd å slutte hundrevis av ganger, men ender opp med bihulebetennelse hver gang. helt håpløst, og di som sier det er så lett og slutte "bare å bruke saltvann osv" ja di vet ikke hva dem snakker om. nesten så jeg blir litt provosert av slike bedrevitere. da jeg hr reist til syden har jeg hatt med meg nesespray. kjøper en å legger i kofferten og handler en på flyplassen, pluss de njeg alltid har i lomma bruker å holde vil dog anbefale deg å kjøpe "hvit vaselin" og ha oppi nesen, da man får veldig mye sår av den otrivinen. samt at man får smurt litt oppi der, blir lett litt tørr i nesen, hvertfall jeg. og spesielt på fly, merker jeg bruker litt ekstra da. men om jeg bruker hvit vaselin, etter en sprut otrivin, så føler jeg den holder lengre Anonymous poster hash: 80c06...37e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 Når skulle du ellers gjøre det? Anonymous poster hash: 4f6c6...723 Hvertfall ikke i ferien.. Det hadde ødelagt hele ferien.. Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 Jeg var avhengig i over 10 år. Fikk en kortisonspray av legen min som jeg tar en sprut av hver morgen. Det hjalp for meg. Bruker ikke Otrivin lenger. Anonymous poster hash: e1593...cd6 Takk for svar. Jeg var på sykehuset å fikk steroider tabletter å en type nesepsray (tror ikke det var kortisonspray) Skal dra til legen å høre Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 De har spray med xylometazolinhydroklorid, men ikke nødvendigvis merket Otrivin. (Noen steder har de det og) Ett godt tips over her å kjøpe Nasonex spray med kortison og bruke det i en avvenningsperiode. Takk for svar å tips Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 er som deg avhenging på 9ende året, prøvd å slutte hundrevis av ganger, men ender opp med bihulebetennelse hver gang. helt håpløst, og di som sier det er så lett og slutte "bare å bruke saltvann osv" ja di vet ikke hva dem snakker om. nesten så jeg blir litt provosert av slike bedrevitere. da jeg hr reist til syden har jeg hatt med meg nesespray. kjøper en å legger i kofferten og handler en på flyplassen, pluss de njeg alltid har i lomma bruker å holde vil dog anbefale deg å kjøpe "hvit vaselin" og ha oppi nesen, da man får veldig mye sår av den otrivinen. samt at man får smurt litt oppi der, blir lett litt tørr i nesen, hvertfall jeg. og spesielt på fly, merker jeg bruker litt ekstra da. men om jeg bruker hvit vaselin, etter en sprut otrivin, så føler jeg den holder lengre Anonymous poster hash: 80c06...37e Takk for svar alt der du skriver kunne jeg har skrevet selv💗 å den vaselinen du snakker om bruker jeg faktisk (vet ikke hva den heter, men kjøper en type i Sverige. Det er med veldig sterk likt også smører jeg det oppi nesa ) Otrivin avhengighet er noe drit Har alltid med meg nesespray til utlandet, men tenkte kansje at de må ha nesespray med de samme ingrediensene. Håper jeg finner det til en billig penge. Da skal jeg hamstre Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 Takk for svar alt der du skriver kunne jeg har skrevet selv💗 å den vaselinen du snakker om bruker jeg faktisk (vet ikke hva den heter, men kjøper en type i Sverige. Det er med veldig sterk likt også smører jeg det oppi nesa ) Otrivin avhengighet er noe drit Har alltid med meg nesespray til utlandet, men tenkte kansje at de må ha nesespray med de samme ingrediensene. Håper jeg finner det til en billig penge. Da skal jeg hamstre Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe Hudkreft at det er begrensninger på hva du kan ta med deg inn i Norge. Anonymous poster hash: 4f6c6...723
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 Hudkreft at det er begrensninger på hva du kan ta med deg inn i Norge. Anonymous poster hash: 4f6c6...723 Ja 3 mnd forbruk Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 Takk for svar. Jeg var på sykehuset å fikk steroider tabletter å en type nesepsray (tror ikke det var kortisonspray) Skal dra til legen å høre Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe Som en annen nevner over her så er det også Nasonex jeg får av legen og bruker nå Den er mye billigere når du får den på blå resept av legen. Anonymous poster hash: e1593...cd6
Mamma_til_2 Skrevet 20. juni 2016 #17 Skrevet 20. juni 2016 Hvorfor ikke bruke ferien til å bli kvitt medisinavhengiheten? Anonymous poster hash: 4f6c6...723 Min mann er avhengig ( nesa er avhengig) av otrivin, han har operert i nesen 2 ganger men det blir ikke bedre, han prøvde og bare slutte, bruke saltvann og nasonex, men han fikk betennelse i bihulene og legen sa at det bare var og fortsette med otrivin sammen med nasonex, det er ikke bare bare og kutte ut.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #18 Skrevet 20. juni 2016 Min mann er avhengig ( nesa er avhengig) av otrivin, han har operert i nesen 2 ganger men det blir ikke bedre, han prøvde og bare slutte, bruke saltvann og nasonex, men han fikk betennelse i bihulene og legen sa at det bare var og fortsette med otrivin sammen med nasonex, det er ikke bare bare og kutte ut. Jeg har også operert 1 gang. Men det virket ikke Mvh hi Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #19 Skrevet 20. juni 2016 Som en annen nevner over her så er det også Nasonex jeg får av legen og bruker nå Den er mye billigere når du får den på blå resept av legen. Anonymous poster hash: e1593...cd6 Takk for svar Anonymous poster hash: 1f2dc...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå