Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Er ikke hjemme og har iløpet av de siste dagene fått veldig mye vann i føttene/beina. På kontroll hos legen på mandag skrev han 0 i ødem. Nå klarer jeg akkurat å presse føttene mine oppi joggeskoene som har blitt slakket til meste på lissene. Tilhører St. Olavs i Trondheim, men nå er jeg på besøk hos familie i Oslo-området. 37+1 i dag. Er det greit å kontakte legevakta her i kommunen for en ekstra sjekk? Vil bare utelukke svangerskapsforgiftning. Anonymous poster hash: f9969...539
TPK Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Ja, er du bekymret er det helt greit med en sjekk! Men du kommer nok bakerst i køen, hvis ikke du ser ut som en ballong 🎈
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Ja, er du bekymret er det helt greit med en sjekk! Men du kommer nok bakerst i køen, hvis ikke du ser ut som en ballong 🎈 Begynner å føle meg som en ballong i hvertfall 😅 Jeg er forberedt på det, men heller å vente på min tur hos legevakta imorgen, enn å vente til fredag for legetime hjemme i Trøndelag Er mer spent på hva som kommer til å skje om dem ber meg kontakte føden. Typisk legevakta og ikke ville bruke tida si på gravide. "Ta kontakt med føden du, det er litt mer deres område." Er så klart sant det, men når man tilhører St. Olavs, så er jeg spent på hvordan ting fungerer om jeg må kontakte føden her. Kan være enten Riksen, Ullevål eller A-hus det... Jaja, får bare vente til imorgen med å høre Anonymous poster hash: f9969...539
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Du kontakter føden der du er, ikke legevakta!!!! Ring nærmeste fødeavdeling. Ring nå, og kom deg inn på en sjekk. Du kan ha fått svangerskapsforgiftning. Lykke til. Anonymous poster hash: bc06f...69f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Jeg hadde 0 på ødem framtil 3-4 dager før fødsel. Hadde vært til lege på onsdag eller torsdag, på lørdag startet det og på søndag var h*n ute 😉 Ta kontakt med føden! Anonymous poster hash: 2bda4...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå