Gå til innhold

Krangler hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det Går ikke mer, jeg og min samboer krangler hver dag nå. Hva gjør de på familievernkontoret? Føler ikke vi har tid til det heller, det går i jobb, barn og middag så er det sengetid.

Anonymous poster hash: 7b106...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tid?

Har du tid til en skilsmisse, da...?

Anonymous poster hash: 66725...2e6

Skrevet

Har ikke tid?

Har du tid til en skilsmisse, da...?

Vi er samboere, så det vil ikke bli noen skilsmisse. 

Skrevet

Det bare skurer og går, til vi sier unnskyld. Og så er det påan igjen senere en annen dag. Til tross for lange, dype samtaler der vi er ydmyke og lover å forbedre oss. 

Det skumle er at jeg ikke tror jeg hadde klart barna alene. Jeg er ikke frisk, går til psykolog, og takler stress dårlig. Dvs jeg er en god mamma og kan dra på meg et smil og finne på mye gøy, men jeg klarer ikke å ha dem alene, hele tiden. (De er begge under 4 år). 

Jeg har mye selvinnsikt og vet det når jeg har vært urimelig, sier unnskyld og prøver å forbedre de sidene av meg jeg ikke liker. Hva ellers kan de gjøre på familievernkontoret?

Skrevet

Det bare skurer og går, til vi sier unnskyld. Og så er det påan igjen senere en annen dag. Til tross for lange, dype samtaler der vi er ydmyke og lover å forbedre oss.

Det skumle er at jeg ikke tror jeg hadde klart barna alene. Jeg er ikke frisk, går til psykolog, og takler stress dårlig. Dvs jeg er en god mamma og kan dra på meg et smil og finne på mye gøy, men jeg klarer ikke å ha dem alene, hele tiden. (De er begge under 4 år).

Jeg har mye selvinnsikt og vet det når jeg har vært urimelig, sier unnskyld og prøver å forbedre de sidene av meg jeg ikke liker. Hva ellers kan de gjøre på familievernkontoret?

Det kan være godt å få råd av en familieterapeut uansett.

Anonymous poster hash: 9aa3d...b55

Skrevet

Bare ta dere tid, det er jo verdt å investere i fremtiden deres og barnas. Ta kontakt med de og få en time.

Anonymous poster hash: 3a5f9...4df
Skrevet

Vi er samboere, så det vil ikke bli noen skilsmisse.

Kall det hva du vil, flisespikker!

Hvis man flytter fra hverandre kan jeg love deg at det vil spise opp alt av tid og krefter i et års tid framover enten det er "samboerskilsmisse" eller "lovformelig gift-skilsmisse"...

Samboere har i tillegg færre juridiske reguleringer av samlivet enn gifte, dvs enda mer å krangle om i bodelinga og barnefordelinga. Så lykke til. Med din løsningsorienterte og hyggelige tone blir nok dette rene blåbærturen!

Skrevet

Kall det hva du vil, flisespikker!

Hvis man flytter fra hverandre kan jeg love deg at det vil spise opp alt av tid og krefter i et års tid framover enten det er "samboerskilsmisse" eller "lovformelig gift-skilsmisse"...

Samboere har i tillegg færre juridiske reguleringer av samlivet enn gifte, dvs enda mer å krangle om i bodelinga og barnefordelinga. Så lykke til. Med din løsningsorienterte og hyggelige tone blir nok dette rene blåbærturen!

Haha det var da ikke noe galt i det hun sa? Det er du som har en særdeles lite hyggelig tone😳😂

Skrevet

Haha det var da ikke noe galt i det hun sa? Det er du som har en særdeles lite hyggelig tone😳😂

"Vi er ikke gift, så det blir ingen skilsmisse".

Hva med "Jeg har vært samboer og gått igjennom en veldig tappende - tja. Hva har jeg gått gjennom?"

Selvsagt er det en skilsmisse! Å skilles er jo bare å forlate og gå hver sin vei, det er det som ligger i ordet. Så selvsagt må hun også gjennom skilsmisse hvis hun og mannen går fra hverandre. Men hvis denslags pirk er nivået på samtalene mellom de to, da får de det stritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...