Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 5-åringen har ved flere anledninger tisset i leketeltet hun har på rommet sitt. Har bæsjet der en gang. Dette ligner ikke henne i det heletatt. Hun har nesten aldri hatt uhell og finner sjeldent på noe tull. Får ikke noe godt svar på hvorfor hun har gjort dette. Har nå ryddet bort teltet. Bør jeg være bekymret for at hun plutselig gjør noe slik? Anonymous poster hash: 380ee...5ec
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Jeg ville blitt bekymret. Har det vært større forandringer i livet hennes i det siste? Anonymous poster hash: d3038...1c5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Dytter litt. Anonymous poster hash: 380ee...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå