Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

5-åringen har ved flere anledninger tisset i leketeltet hun har på rommet sitt. Har bæsjet der en gang. Dette ligner ikke henne i det heletatt. Hun har nesten aldri hatt uhell og finner sjeldent på noe tull. Får ikke noe godt svar på hvorfor hun har gjort dette. Har nå ryddet bort teltet.

Bør jeg være bekymret for at hun plutselig gjør noe slik?

 

Anonymous poster hash: 380ee...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville blitt bekymret.

 

Har det vært større forandringer i livet hennes i det siste?



Anonymous poster hash: d3038...1c5
Skrevet

Dytter litt.

 

Anonymous poster hash: 380ee...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...