Gå til innhold

Gammel flørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får besøk av en gammel flørt i løpet av uken. (Er kollega med mannen, som forresten ikke vet at det har vært noe mellom oss). Han skal spise middag her og bare ha det kjekt sammen. Kjenner jeg gleder meg til å se han igjen , og gruer meg litt, pga han er så utrolig kjekk og grei å ha med å gjøre , at jeg blir sikkert sjarmert 😳🙈 uff. Mannen skulle bare visst 😂 Altså det er 12 år siden vi hadde noe på gang, så det er jo en evighet siden !

Anonymous poster hash: bc636...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann når han finner ut at dere har hatt noe på gang og du ikke engang nevner det for han før dere treffes.

Det er nedverdigende om han finner ut at dere har sittet bak ryggen hans og "mimret" om gamle dager hver gang han har snudd ryggen til.

Anonymous poster hash: 40fa6...43a

Skrevet

Jeg tror jeg ville fortalt mannen det. Det bør jo ikke være noe problem siden det er 12 år siden - og før mannens tid?

Om flørten ikke betyr noe for deg så burde det ikke være noe farlig i å fortelle det til mannen. Det er som nr. to skriver, verre om mannen din oppdager at du og flørten hadde noe sammen og du ikke har sagt noe. Men det kommer vel også an på hvordan forholdet mellom deg og mannen er.

Anonymous poster hash: 91bad...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...