Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har vært uten vann nå i 2 timer, hvor ringer jeg for å høre hva som skjer? Anonymous poster hash: a5791...5c7
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Kommunen skal ha en vakttelefon på teknisk. Ring dit Anonymous poster hash: c381b...7ae
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Kommer an på om du har offentlig eller privat vann det Anonymous poster hash: 10453...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå