Gå til innhold

Er det noen som har VG+


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan fortelle meg hva slags hjertefeil hun som fikk et barn har?

 

Jeg spør fordi jeg har et barn med en alvorlig hjertefeil, og er derfor interessert i dette selv om vi får vite det vi trenger fra Rikshospitalet. Det er aldri dumt å få info fra flere hold selv om vg knapt kan kalles seriøs kilde.

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster 39,- for en ukes abonnement

 

Anonymous poster hash: 1284c...b13

Skrevet

Det koster 39,- for en ukes abonnement

 

Anonymous poster hash: 1284c...b13

Javel?

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Skrevet

Javel?

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Måten du svarer på her gjør at jeg er glad jeg ikke sendte deg linken

 

 

 

Anonymous poster hash: be2ff...b0d

Skrevet

Måten du svarer på her gjør at jeg er glad jeg ikke sendte deg linken

 

 

 

Anonymous poster hash: be2ff...b0d

Så bra at du er glad. Ikke noe er bedre enn det, vel?

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Skrevet

Er du her igjen, Snylteguri?

 

Anonymous poster hash: bbab2...ab3

Skrevet

Er du her igjen, Snylteguri?

 

Anonymous poster hash: bbab2...ab3

Tror du at jeg er søsteren din?

 

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Skrevet

Tror du at jeg er søsteren din?

 

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Nei, jeg åpner ikke VG om jeg så får betalt for det, så der er vi nok litt for ulike.

 

Anonymous poster hash: bbab2...ab3

Skrevet

Så bra at du er glad. Ikke noe er bedre enn det, vel?

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Herregud for en surpomp du er

 

Anonymous poster hash: 18936...de1

Skrevet

Herremin. Om dette er en sak som er viktig for deg å lese så betaler du vel for å få lest det.

Skikkelig gnien.

 

Anonymous poster hash: 184c2...c3e

Skrevet

Herremin. Om dette er en sak som er viktig for deg å lese så betaler du vel for å få lest det.

Skikkelig gnien.

 

Anonymous poster hash: 184c2...c3e

Enig.

"Jeg har et hjertesykt barn, kjempeviktig for meg å få vite mer om denslags, gidder noen gi meg en gratis bok om emnet?"

 

Anonymous poster hash: bbab2...ab3

Skrevet

Enig.

"Jeg har et hjertesykt barn, kjempeviktig for meg å få vite mer om denslags, gidder noen gi meg en gratis bok om emnet?"Anonymous poster hash: bbab2...ab3

Det var ikke kjempeviktig for meg, men litt interessant om det var snakk om samme sykdom. Det var et enkelt spørsmål, ikke en forespørsel om å gjengi hele artikkelen.

 

Jeg har ikke visakortet mitt tilgjengelig, derfor er det vanskelig for meg å få betale for å lese. Jeg vet ikke hvem som er kjip her, jeg, en som pga omstendighetene ikke kan betale eller de som lar være å svare på trass? Eller de som ikke har noe å svare, men bare må fortelle hvor gnien jeg er? Kanskje noe å tenke på?

 

Takk igjen til den ene som hjalp meg, jeg fikk alt jeg trengte å vite fra den linken.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b6bcb...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...