Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Og kan fortelle meg hva slags hjertefeil hun som fikk et barn har? Jeg spør fordi jeg har et barn med en alvorlig hjertefeil, og er derfor interessert i dette selv om vi får vite det vi trenger fra Rikshospitalet. Det er aldri dumt å få info fra flere hold selv om vg knapt kan kalles seriøs kilde. Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Du kan se dokumentaren her : http://www.vgtv.no/#!/video/128926/mors-hjerte Anonymous poster hash: c9830...b4c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Det koster 39,- for en ukes abonnement Anonymous poster hash: 1284c...b13
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Du kan se dokumentaren her : http://www.vgtv.no/#!/video/128926/mors-hjerte Anonymous poster hash: c9830...b4c Tusen takk 💕 Hi Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Det koster 39,- for en ukes abonnement Anonymous poster hash: 1284c...b13 Javel? Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Javel? Anonymous poster hash: b6bcb...075 Måten du svarer på her gjør at jeg er glad jeg ikke sendte deg linken Anonymous poster hash: be2ff...b0d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Måten du svarer på her gjør at jeg er glad jeg ikke sendte deg linken Anonymous poster hash: be2ff...b0d Så bra at du er glad. Ikke noe er bedre enn det, vel? Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Er du her igjen, Snylteguri? Anonymous poster hash: bbab2...ab3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Er du her igjen, Snylteguri? Anonymous poster hash: bbab2...ab3 Tror du at jeg er søsteren din? Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Tror du at jeg er søsteren din? Anonymous poster hash: b6bcb...075 Nei, jeg åpner ikke VG om jeg så får betalt for det, så der er vi nok litt for ulike. Anonymous poster hash: bbab2...ab3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 Så bra at du er glad. Ikke noe er bedre enn det, vel? Anonymous poster hash: b6bcb...075 Herregud for en surpomp du er Anonymous poster hash: 18936...de1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #12 Skrevet 19. juni 2016 Herremin. Om dette er en sak som er viktig for deg å lese så betaler du vel for å få lest det. Skikkelig gnien. Anonymous poster hash: 184c2...c3e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #13 Skrevet 19. juni 2016 Herremin. Om dette er en sak som er viktig for deg å lese så betaler du vel for å få lest det. Skikkelig gnien. Anonymous poster hash: 184c2...c3e Enig. "Jeg har et hjertesykt barn, kjempeviktig for meg å få vite mer om denslags, gidder noen gi meg en gratis bok om emnet?" Anonymous poster hash: bbab2...ab3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #14 Skrevet 19. juni 2016 Enig. "Jeg har et hjertesykt barn, kjempeviktig for meg å få vite mer om denslags, gidder noen gi meg en gratis bok om emnet?"Anonymous poster hash: bbab2...ab3 Det var ikke kjempeviktig for meg, men litt interessant om det var snakk om samme sykdom. Det var et enkelt spørsmål, ikke en forespørsel om å gjengi hele artikkelen. Jeg har ikke visakortet mitt tilgjengelig, derfor er det vanskelig for meg å få betale for å lese. Jeg vet ikke hvem som er kjip her, jeg, en som pga omstendighetene ikke kan betale eller de som lar være å svare på trass? Eller de som ikke har noe å svare, men bare må fortelle hvor gnien jeg er? Kanskje noe å tenke på? Takk igjen til den ene som hjalp meg, jeg fikk alt jeg trengte å vite fra den linken. Hi Anonymous poster hash: b6bcb...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå