Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Kom over en post om henne på kg. Aldri hørt om henne, men jeg lurer faktisk. Når man er stor og trener en del burde man ikke gå ned i vekt da? Dette er IKKE en ertepost av store , jeg lurer faktisk på dette. Anonymous poster hash: 75fd0...c07
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Matinntaket er det viktigste for vektnedgang. Anonymous poster hash: ff4e4...04f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Kom over en post om henne på kg. Aldri hørt om henne, men jeg lurer faktisk. Når man er stor og trener en del burde man ikke gå ned i vekt da? Dette er IKKE en ertepost av store , jeg lurer faktisk på dette. Anonymous poster hash: 75fd0...c07 Er det virkelig noe å lure på?? Hvis man spiser mer enn man forbruker....etc. ganske enkel matte. En annen ting, hvorfor henge henne ut sånn? Hvorfor må du nevne navn? Jeg trener mye, men er overvektig. Vet du hvorfor? Spiser mer enn jeg forbruker. Anonymous poster hash: 8e62c...082
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Er det virkelig noe å lure på?? Hvis man spiser mer enn man forbruker....etc. ganske enkel matte. En annen ting, hvorfor henge henne ut sånn? Hvorfor må du nevne navn? Jeg trener mye, men er overvektig. Vet du hvorfor? Spiser mer enn jeg forbruker. Anonymous poster hash: 8e62c...082 Nå har hun jo blogg da, så hun klarer jo helt fint å eksponere seg på egenhånd. Har man blogg, så må man jo regne med at folk kommenterer det man gjør og skriver om Anonymous poster hash: 8cb7b...1d2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Hvorfor tør du ikke å skrive på KG? Jeg blir flau av tråden på kg om Helene. Det er spesielt noen brukere der som bør virkelig skaffe seg andre hobbier. Helene sliter med vekten, som du kanskje vet gikk hun ned mange kilo og gikk de opp. Hun er allikevel veldig motiverende, selv om hun av og til kan overdrive. Helene er ei pen jente. Hun er FIT og sprek men hun sliter veldig med å beherske hva hun spiser. Og med tankekjør. Jeg forstår at folk reagerer på at hun ikke går ned, men om du ser på kundene hennes så gjør faktisk de det. Anonymous poster hash: 3f7a9...544
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Hun har slanket seg 60 kilo da, visste du det? Anonymous poster hash: 5ea6e...0c8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Hvorfor tør du ikke å skrive på KG? Jeg blir flau av tråden på kg om Helene. Det er spesielt noen brukere der som bør virkelig skaffe seg andre hobbier. Helene sliter med vekten, som du kanskje vet gikk hun ned mange kilo og gikk de opp. Hun er allikevel veldig motiverende, selv om hun av og til kan overdrive. Helene er ei pen jente. Hun er FIT og sprek men hun sliter veldig med å beherske hva hun spiser. Og med tankekjør. Jeg forstår at folk reagerer på at hun ikke går ned, men om du ser på kundene hennes så gjør faktisk de det. Anonymous poster hash: 3f7a9...544 Og hun ser flot ut! Anonymous poster hash: 1e899...fb9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Og hun ser flot ut! Anonymous poster hash: 1e899...fb9 Ja, hun er flott. Og veldig hyggelig:) Jeg er ikke Helene, bare så det er sagt. Helene gikk ned men gikk opp, og det er det tydelgivis ikke noe i veien for på KG å herse henne for. Jeg blir flau av de. Anonymous poster hash: 3f7a9...544
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Nei visste ikke det, og leste ikke hele posten på kg og har heller ikke bruker der. Så jeg lurte virkelig. Anonymous poster hash: 75fd0...c07
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Nei visste ikke det, og leste ikke hele posten på kg og har heller ikke bruker der. Så jeg lurte virkelig. Anonymous poster hash: 75fd0...c07 Anbefaler deg å finne den gamle tråden om henne. Var sånn jeg begynte å lese om henne. Da ser man virkelig hvor triste folk kan bli i sin egne selvrettferdighet Anonymous poster hash: 3f7a9...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå