Gå til innhold

Jeg tror jeg har verdens beste kjæreste!❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går feks kom jeg sliten hjem fra senvakt og han fikk meg inn i dusjen. Så gikk han og satte mat i ovnen og kom inn i dusjen og vasket hele meg. Etterpå fikk jeg mat og vin, før jeg sovnet på sofaen. Og da bar han meg inn i sengen❤ Og slike ting gjør ham hele tiden❤

Jeg trodde ikke at det gikk an å være så forelsket og elske en annen så mye!❤

Anonymous poster hash: 56e80...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig! Jeg liker å vaske meg selv i dusjen da :-)

Anonymous poster hash: 6a07c...7af

Skrevet

Det gjør mannen min også. Jeg har ikke vasket meg selv selv på 2 år nå :) (føler meg kjempe heldig!!❤❤)

Han barberer meg nedentil/legger å under armene også :)

Anonymous poster hash: a7960...125

Skrevet

Hjelp! Veldig glad for at min kjære behandler meg som en voksen! Det er noe perverst med mannfolk som behandler damene sine som babyer

Anonymous poster hash: 3109f...ce7

Skrevet

I går feks kom jeg sliten hjem fra senvakt og han fikk meg inn i dusjen. Så gikk han og satte mat i ovnen og kom inn i dusjen og vasket hele meg. Etterpå fikk jeg mat og vin, før jeg sovnet på sofaen. Og da bar han meg inn i sengen❤ Og slike ting gjør ham hele tiden❤

Jeg trodde ikke at det gikk an å være så forelsket og elske en annen så mye!❤

Slik gjør ham?

Slik gjør HAN!

Anonymous poster hash: 6f5e0...a52

Skrevet

Det gjør mannen min også. Jeg har ikke vasket meg selv selv på 2 år nå :) (føler meg kjempe heldig!!❤❤)

Innlegget ditt var vel ironisk, håper jeg?

Anonymous poster hash: d7186...75c

Skrevet

Hahaha en god latter forlenger livet; )

Anonymous poster hash: 6c356...06b

Skrevet

Min mann tørker meg bak når jeg har bæsjet😍

Anonymous poster hash: 472d0...a85

Skrevet

Han barberer meg nedentil/legger å under armene også :)Anonymous poster hash: a7960...125

Da er det jammen bra ikke alle er like. Dette hadde for meg vært verdens verste kjæreste. Føler du seg ikke bittelittegrann kvalt?

Anonymous poster hash: e6075...1c6

Skrevet

Kjæresten min tygger maten min for meg han.

Og så er han med meg på jobb hver dag og passer på at jeg har kaffe og slikt.

Anonymous poster hash: 096ce...330

Skrevet

For noen teite svar. Visste at det ville være slike svar her da jeg gikk inn på tråden. 

Anonymous poster hash: cabb1...e7b
Skrevet

For noen teite svar. Visste at det ville være slike svar her da jeg gikk inn på tråden.

Teite tråder krever teite svar...

Skrevet

Min mann tørker meg bak når jeg har bæsjet😍

Anonymous poster hash: 472d0...a85

Heldig du er 😍😍😍 som en dronning!! Jeg skal spørre mannen om han kan begynne med det 😍😍😍😍

Skrevet

Så hyggelig. Min kjæreste kler på meg - hver dag. Skjærer opp maten og mater meg. Tørker meg i baken på dass.

Anonymous poster hash: 806b8...e14

Skrevet

Oj, det var ikke dette jeg ventet, men så er jo dette dib ;) Når jeg er trøtt og sliten etter en vakt, er det fantastisk deilig å bli stelt litt med, gnikket på ryggen og massert i kroppen. Dere er rare.

Skrevet

Teite tråder krever teite svar...

Neida. Det er faktisk helt feil. Selv om en person er teit, er det på ingen måte et krav at andre skal være det. Og i dette tilfellet var det jo ikke HI som var teit, bare alle dere bitre damer som har menn som ikke gidder å ta på dere. 

Skrevet

Så godt å bli pjuska med i blant :)

Til dere andre damer som kommenterer så usaklig: Gjør mannen alt dere forteller om hver dag? Kan ikke tenke meg at det er noe godt? En gang i blant er jo bare godt og litt luksus. Hver dag blir bare idiotisk. Dvs dere er rimelig barnslige som svarer så dumt.

Anonymous poster hash: 54e34...cc9

Skrevet

Med tanke på alle trådene her inne med alle ubrukelige menn damer her har valgt, så er det kanskje ikke så rart at de føler behov for å fleipe bort og latterliggjøre et forhold som faktisk fungerer. De som latterliggjør det Hi har skrevet fremstår bare som patetiske!

Hi, jeg syntes det hørtes fantastisk ut å komme hjem til en slik omsorg. Å komme i dusjen er deilig etter en tøff dag, å få litt massasje der i tillegg enda bedre, kanskje med litt sex i dusjen innimellom også... ikke å forakte! Ingenting er så avstressende som god hudkontakt og varmt vann. Bli servert mat og så slippe å rydde opp eller ta mer ansvar den dagen - høres herlig ut.

Jeg er så høy at selv om jeg er slank så er jeg ikke helt laget for å bli bært til sengs - men det har jeg drømt om hele livet ;)

Et forhold med så mye omtanke for hverandre ønsker jeg meg også - er på utkikk ;)

Overse alle patetiske svar over her og NYT forholdet ditt, Hi! :)

Husk å gjøre ting for mannen din også så han føler seg like verdsatt som han får deg til å føle deg :)

Anonymous poster hash: 1aca3...138
Skrevet

Så deilig med så mye omsorg 😊

Jeg har også en veldig omsorgsfull mann, men kanskje ikke i så stor grad som din mann.

Men han kan fint styre og ordne for meg om jeg er veldig sliten, en deilig nakke-massasje f.eks.

Ta godt vare på mannen din, og pass på å gjøre det samme for han når han trenger det (bortsett fra å bære han i seng da😂 det kan kanskje by på litt uyfordringer😂)

Skrevet

Koselig❤️

Jeg har også verdens beste kjæreste.

Han er duller veldig med meg. Vi leser nesten hverandres tanker. Han gjør ting for meg som jeg liker.

Vasker meg selv da, og legger meg selv. Men bader jeg, kan han komme med kald drikke til meg, han lager frokost til oss ( meg + barna) hver helg. Elsker å varte oss opp. På vinteren setter han på varme på bilen før jeg skal på jobb. ( det glemmer jeg ofte selv)

Vi er heldige❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 4b00d...acb

Skrevet

Hehe, det er bra noen så hva jeg snakket om! :) Han er fantastisk!❤Og han får akkurat det samme igjen, det var jeg som begynte dette en gang han hadde jobbet i 12-14 timer mange dager på rad ;) Utenom å bære han i seng😂Jeg er 156 og veier ca 50kg og han er 182 og veier ca 95kg😆

Skrevet

Hvordan vasker han deg i dusjen?

Anonymous poster hash: 26f0c...efe

Skrevet

Hvordan vasker han deg i dusjen?

Hvorfor spør du? Skal du lære opp mannen? :P

Jeg vil tro sensualitet er et stikkord, selv om jeg ikke er HI.

Anonymous poster hash: 1aca3...138

Skrevet

Haha! Jeg lurer oppriktig!

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Så mange teite svar det var her da. Du får nok snart beskjed om å dumpe denne mannen, for stakkars deg som har en mann som bryr seg om deg. Det er tydelig en mangelvare her inne på DiB, så det ligger nok en god del sjalusi i svarene du fikk.

Syns du høres heldig ut, jeg! Så deilig å bli stelt godt med etter en slitsom dag. Skulle gjerne hatt en mann som din  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...