Gå til innhold

Barnet storgråter ved puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 8 uker som plages med å spise. Vi slet med ammingen i starten, men ved å bruke skjold løste deg seg og han har fått i seg godt med mat. Han har kolikk og får litt vondt i magen når han spiser, noe som gjør at han til tider er urolig ved puppen. De siste ukene har det derimot blitt mye værre..nå spiser han en liten stund, så slipper han skjoldet og hylgråter før han hiver seg over skjoldet og spiser mer, sånn holder han på og både han og jeg blir så ufattelig sliten. Han hylgråter virkelig som om han har store smerter. Dersom jeg pumper og gir ham melk fra flaske går det helt fint, da koser han seg slik han gjorde med puppen før. Noen som vet hva dette kan skyldes?

Han får melk fra flaske med bare ett lite hull og melken kommer veldig fort fra puppen, så det er ikke det at han ikke får melken like fort fra puppen som på flasken.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som om flaske fungerer best for gutten din.. Jeg ville gått over til flaske, evt prøve puppen en gang iblant. Enten pumpa eller gitt mme. Min første fikk kun flaske, og min nr to, kun pupp. Ingen forskjell på dem nå som de er 2 og 4, så kjør på med flaske. Høres ut som om det er det beste for din lille skatt!

Lykke til!♡

Endret av Leia81
Skrevet

Og ikke føl deg som en taper om du får over til flaske. Er det det beste for gutten din, spiller det ingen rolle hva andre skulle mene. Ikke er du noen dårlig mor heller!♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...