Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Finnes det noe forskning som sier noe om om det er gunstig for barn og unge å krangle? Typ; barn og unge krangler for å øve seg til bla bla bla..... Jeg forstår det hormonelle, men jeg holder på å bli gæren av all den krangling og jeg skjønner virkelig ikke nytteverdien av det... Anonymous poster hash: 3e252...f39
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Ja det er visst bra for de når de blir voksne. Det hjelper ikke meg en dritt nå så jeg vurderer å legge meg inn på psykiatrisk Anonymous poster hash: fda8c...48f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Da kommer mine to til å ha det veldig bra som voksne..... Gruer meg til tenårene..... Anonymous poster hash: 3e252...f39
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Ja det er visst bra for de når de blir voksne. Det hjelper ikke meg en dritt nå så jeg vurderer å legge meg inn på psykiatrisk Anonymous poster hash: fda8c...48f Hahaha, da er vi flere Jeg fikk 3 barn på 4 år, og herregud som de krangler!! Blir helt sprø! Var ei dame som sa til meg her om dagen at "hvis de krangler mye nå så vil de bli såååå gode venner som voksne".. Vel...det gjenstår å se.. Har ikke helt trua på det Anonymous poster hash: c563e...3a8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Søstre mi og jeg kranglet og sloss MYE som barn og ungdom. Når jeg slo så slo jeg for å prøve å knekke nesa hennes..... Vi er veldig gode venner idag..... Men jeg syns synd på mamma nå når jeg har fått egne trollunger..... Anonymous poster hash: 3e252...f39
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 De sier vel at de lærer mye om konfliktløsing, at det er sunt å ha noen og bryne seg på, at både det å se reaksjon hos søsken når du er slem og å kjenne på egen reaksjon når søsken er slem mot deg er fine erfaringer å ta med seg inn i voksenlivet. Jeg fikk 4 barn på under 8 år, men de krangler veldig sjelden. Håper de får et like godt forhold som voksne som de har nå da. Litt kjipt om de er gode venner og har et godt forhold i oppveksten, men ingen glede av hverandre som voksne.. Anonymous poster hash: 4ffee...768
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Det er faktisk ikke noen automatikk i det. Hvis de ikke veiledes i hvordan de skal avslutte krangelen, kan det også ende med at det faktisk er som å leve med sin egen mobber i samme hus, og aldri kunne føle seg trygg eller avslappet. Anonymous poster hash: 62074...722
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Hahaha, da er vi flere Jeg fikk 3 barn på 4 år, og herregud som de krangler!! Blir helt sprø! Var ei dame som sa til meg her om dagen at "hvis de krangler mye nå så vil de bli såååå gode venner som voksne".. Vel...det gjenstår å se.. Har ikke helt trua på det Anonymous poster hash: c563e...3a8 Hvis disse jentene blir venner noengang... Nei det tror jeg ikke. Mer sannsynlig at de dreper hverandre Anonymous poster hash: fda8c...48f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Har en kompis som ikke har kontakt med broren sin idag pga at han ble banket hver dag. For våres del er det ikke det det er snakk om, de krangler så busta fyker, men akkurat nå samarbeider de om å rydde stua og å skrive handleliste til kake de skal bake sammen ikveld.... Fra helvete til himmel på 10 minutter.... Anonymous poster hash: 3e252...f39
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Har en kompis som ikke har kontakt med broren sin idag pga at han ble banket hver dag. For våres del er det ikke det det er snakk om, de krangler så busta fyker, men akkurat nå samarbeider de om å rydde stua og å skrive handleliste til kake de skal bake sammen ikveld.... Fra helvete til himmel på 10 minutter.... Anonymous poster hash: 3e252...f39 Sånn er mine og. Og hver gang de skal samarbeide om noe går det fint.. I ti minutter og så går det galt Anonymous poster hash: fda8c...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå