Gå til innhold

Kan man selv kjenne at baby er festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege på fredag, da var ikke baby festet. I natt kjente jeg plutselig bevegelse på utsiden av vagina, der man har kjønnshår, rett t over der man får et bein. Samboer kjente også bevegelse på utsiden der, så jeg innbilte jeg det ikke. Betyr det at hodet er festet eller betyr ikke det noe? Har ikke kjent fra innsiden og det er uaktuelt. Er 36+3

Anonymous poster hash: 6d5ac...be0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det. Lillingen "skrudde" seg fast tre uker før han kom, det gjorde litt vondt i grunn :)

Anonymous poster hash: bad71...b3b

Skrevet

Å ja, så fint å høre. Har hatt skikkelig vondt i mage og korsrygg i natt og har det fortsatt. Kommer og går helt syke smerter, men har hatt smerter gjennom hele svangerskapet her så har ikke tenkt noe over det (sykemeldt siden uke 19) men nå har det pågått av og på siden kl 20 igår kveld. Jaja, håper hodet snart er ferdig festet. Begynner å bli sulten så vil klare å komme meg til kjøkkenet :)

Skrevet

Sikker på du ikke har rier da? Strammer magen seg når du har disse "av og på" smertene?

Anonymous poster hash: 12674...c7e

Skrevet

Sikker på du ikke har rier da? Strammer magen seg når du har disse "av og på" smertene?Anonymous poster hash: 12674...c7e

Tenkte det samme.

Anonymous poster hash: 7fb10...f80

Skrevet

Når babyen festet seg vil jeg heller beskrive som støt eller stikking nedover..

Anonymous poster hash: 44760...037

Skrevet

Sikker på du ikke har rier da? Strammer magen seg når du har disse "av og på" smertene?Anonymous poster hash: 12674...c7e

ja, den blir hard som en stein, Er vonde kynnere, kjenner det i magen og i korsryggen. Men ikke regelmessig. Kan gå alt fra 2 minutter til 20 minutter mellom dem :)

Skrevet

Også varer de i forskjellig varighet også 30 sekunder til 2 minutter. Så varigheten er heller ikke regelmessig, om det har noe å si

Skrevet

Kan fint være de første veene du kjenner. Lykke til i så fall.

Husker godt jeg kjente at min eldste festet seg. For jeg hadde vært så tungpustet lenge, men plutselig falt babyen lenger ned i magen og jeg fikk puste bedre igjen. Var akkurat som om lungene og ribbeina fikk bedre plass.

Anonymous poster hash: f350b...077
Skrevet

ja, den blir hard som en stein, Er vonde kynnere, kjenner det i magen og i korsryggen. Men ikke regelmessig. Kan gå alt fra 2 minutter til 20 minutter mellom dem :)

Jeg hadde ikke regelmessige rier før jeg var oppe på 6-7 cm åpning og jeg fikk riestimulerende drypp, frem til det var det veldig uregelmessig. Jeg fødte 2,5 uke før termin...

Anonymous poster hash: 12674...c7e

Skrevet

Oi, Huffda. Får håpe dette ikke er starten på en fødsel :/

Skrevet

Jeg forsto heller ikke jeg hadde rier før 8 cm, hadde hatt vondt i ryggen og kynnere hele dagen.

Anonymous poster hash: 44760...037

Skrevet

Hodet var ikke festa i uke 38 men noen få dager etter gikk vannet og da datt hodet ned. Jeg kjente det. Var litt vondt i symfysen ellers så bare kjente jeg at hodet var festet. Fikk det bekreftet på sykehuset.

Anonymous poster hash: e6807...821

Skrevet

det vet jeg ikke,merket ikke noe selv, bare at han ble stille i over et døgn  i uke 32, og jeg fikk pantikk og trodde han var død,men han hadde bare snudd seg, så her merket jeg ikke noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...