Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Vi hadde barn fri i helga å skulle kose oss masse sammen, men det ble bare kjekling hele tiden. Et eksempel er at han sier ikke hva han vil han bare går rundt grøten så jeg forstår ikke eller oppfatter ikke at han eksempel: ville gå rundt i byen i går å bare se seg rundt å slappe av(vi var ikke helt barn fri, hadde med oss babyen) Jeg sa at vi kunne begynne å kjøre hjemover sån at babyen kunne få lagt seg å sovet dubben sin, han sier ok å alt virker fint, så når vi kommer hjem er han drit sur å oppfører seg barnslig, hadde han bare sagt fra starten av at han ville være lengere i byen så hadde jeg lagt babyen i vogna så han fikk sove der i stede. Hele helgen som vi skulle bruke på å kose oss ble bare små krangling å sure miner😟 Alt jeg gjør er feil å han sier alt han gjør er feil så mulig det er begge to som er feil. Beklager masse skrive feil. Anonymous poster hash: 2f59d...9ee
Ylva og Mathilde Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Var gift med en som var litt sånn. Endte med at jeg ropte: "FY FAEN, MANNFOLK SOM FURTER ER SÅ JÆVLA SEXY, NÅ HAR JEG SKIKKELIG LYST PÅ DEG!" Etterfulgt av "enten så sier du hva som er problemet, også løser vi det, ellers så har du å være i godt humør".
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Ja bruker å gi tydelig beskjed, men det hjelper ikke han blir bare jævli stygg tilbake. Han har mange fine kvaliteter, men de kommer ikke frem når han blir sån. Anonymous poster hash: 2f59d...9ee
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Ja bruker å gi tydelig beskjed, men det hjelper ikke han blir bare jævli stygg tilbake. Han har mange fine kvaliteter, men de kommer ikke frem når han blir sån. Anonymous poster hash: 2f59d...9ee Hvilke kvaliteter da? Det du beskriver er jo en bortskjemt prinsesse... Anonymous poster hash: dbd9c...3e9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Hehe ja du har rett, men han stiller opp 100% ellers her hjemme. Er bare den biten der som er problemet å det ødelegger litt for følelsene mine. Har tatt en prat til med han i dag å vi ble enige om å få tak i en tredje person som kan hjelpe oss med kommunikasjonen mellom oss for den er virkelig dålig hi Anonymous poster hash: 2f59d...9ee
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Så bra dere er enig om å få hjelp til kommunikasjonen - var akkurat det jeg skulle skrive og anbefale dere Snu på synet ditt av helgen - det beste som kunne skje for forholdet deres skjedde denne helgen, dere er enige om å få hjelp til å lære dere å kommunisere bedre. Så dette var egentlig ikke en dritthelg, det har blitt en veldig viktig og positiv helg i livet deres Lykke til videre Anonymous poster hash: 88a28...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå