Gå til innhold

Skal såret se sånn ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire uker siden operasjon, de tre andre kikkhullene har grodd fint, og er bare rosa streker nå, dette derimot.. Det væsker ikke, men er fortsatt ganske sårt. På de tre andre sårene tok jeg stingene etter 10 dager, på dette fikk vi bare av det overfladiske, så det var fortsatt tråd igjen nedi der, kan det være grunnen?

Såret er ca en cm, ser mye større ut på bildet :P

Anonymous poster hash: f3d3e...d3c

post-42-24138_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, glem den ikke væske-delen, nå rant det ut gulgrønn guffe 😱 Infeksjon da eller?

Skrevet

Vill fått en lege til og se på dette.

Skrevet

Tenker du vet du må til lege.. Få deg en time i morgen, skulle du få feber eller noe sånt drar du rett på legevakten med en gang uten å vente til i morgen.

Anonymous poster hash: ce9a7...c7b

Skrevet

Takk for svar :)

Har hatt feber i en uke, men har vært hos lege, var først navelen som plaget meg, men der fant de ikke noe puss, hadde høy crp, men den gikk nedover (var slike sting inni under huden i navelen også..) kanskje jeg ikke tåler den tråden?

Ringer legen i morgen. Igjen.. Hvis jeg ikke tåler den tråden er jo det fryktelig upraktisk, siden jeg har de inne i vagina også (fjerna livmor og livmortappen), har noe sånt som 20 sting oppi der :o

Skrevet

Klemte litt på det nå (med hansker), og da kom det en lang kveil med tråd ut. Selvoppløselog du liksom..

Hi

Skrevet

Den selvoppløselige tråden løser seg ikke opp på meg heller. Måtte dra ut masse som kom ut av ks såret mitt. Grodde ikke før jeg fikk ut alt. Hvis man har mye underhudsfett så kan det visst gå saktere og det har jeg plenty av på magen...

Anonymous poster hash: 6837a...704

Skrevet

syns ikke det såret så så gale ut, har vært borti og stelt endel sår. rens det godt, og legg på kompress som puster.

Anonymous poster hash: 571ff...486
Skrevet

Takker for svar igjen :)

Nå kommer det bare helt klar sårvæske, så det var tydeligvis tråden som irriterte. Snakket med lege, og skal bare se det an, men mulig jeg må ta stingene oppi vagina hos legen, siden de tydeligvis ikke løser seg opp selv.

Tja, vet ikke hvor mye underhudsfett jeg har, er undervektig grunnet sykdom ;) Jeg har derimot veldig sensitiv hud, og tåler lite av kremer og div, så kan jo ha noe med det å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...