Mummy79 Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har et eikbord i gråfarget eik, har satt seg oljeflekker som ikke går bort, prøvd med Zalo. Har kjøpt olje for behandling, men bør vel få ut flekken først? Noen tips? Råd om produkter som ikke ødelegger treverket?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Har hørt (men ikke prøvd) at man kan smøre på litt tannkrem. Den vil trekke til seg fuktigheten og fjerne flekken. Usikker på hvor lenge man skal la tannkremen være der. Du finner sikkert mer info om det på Google. Anonymous poster hash: 9f0b5...02f
Mummy79 Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2016 Har hørt (men ikke prøvd) at man kan smøre på litt tannkrem. Den vil trekke til seg fuktigheten og fjerne flekken. Usikker på hvor lenge man skal la tannkremen være der. Du finner sikkert mer info om det på Google. Anonymous poster hash: 9f0b5...02f Takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Ville ha oljet hele bordet med linolje eller møbelolje. Så blir det likt over det hele, og du unngår nye flekker. Anonymous poster hash: 64bd2...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå