Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har hatt Netflix en stund, og vurderer å bytte. Er HBO et godt alternativ? Takk for svar. Anonymous poster hash: f3d2b...41a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har begge og synes de utfyller hverandre. De har forskjellige ting, så å si at det ene er bedre enn det andre funker ikke for meg. Anonymous poster hash: dc418...ad5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 HBO har en del gode serier, så absolutt verdt å ha. Men i motsetning til netflix, viaplay og sumo har HBO ingenting for barn. Så her ville det kommet store protester om jeg byttet. Anonymous poster hash: 52e5b...d9b
Ronja80.mor til 2 Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Dersom du har telia får du testet hbo gratis I 3 mnd. ( hvis ikke den kampanjen er foreldet nå)
februarprins2013 Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 hadde aldri byttet til hbo , nettflix er mye bedre,men Viaplay synes jeg er best
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Vi har begge deler akkurat nå når GOT går fordi vi vil se den, men jeg synes HBO r utrolig tungvindt! Den husker ikke automatisk hvor langt du er komme (må lete fram igjen serien, bytte til rett sesong osv) osv. I tillegg er det egentlig ganske få seirer, lite/ingenting for barn og få filmer. Jeg hadde aldri orket å bare ha HBO, men det er greit å ha det et par måneder i året for å se noen serier som Netflix ikke har. Anonymous poster hash: bf6e4...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå