Gå til innhold

@&kr!!&@@#%€$£!!! Sint, lei på hele mannen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må bare roooopeeee det ut her🤑🤑🤑

Har vært ok fornøyd med meg selv etter fødselen av andremann for 7mnd siden. Går tur hver dag og prøver å holde kostholdet bra.

Før jeg ble gravid var jeg 61kg og ok trent. Så fikk jeg isjas og bekkenløsning i svangerskap i tillegg til mye vann. Ble mye stillesittende dager pga blødning og vekten gikk mer opp enn ønsket selv om jeg knapt nok klarte å spise. V fødsel var vekten 89kg. Nå 7 mnd etter fødsel 66.1kg. Veldig glad jeg har kommet så langt. Baby har vært mye syk, så har ikke vært så opptatt av meg selv.

Ikveld kommer kommentaren når jeg setter meg ned med litt sjokolade etter at jeg har lagt begge barna:

Skal du virkelig spise de bitene der? Du har da enda noen kg før din bikinisesong starter i år!

Jeg ble så sjokkert og sint at jeg smelte sjokoladen i trynet på hele mannen og gikk til sengs.... Fader så lei jeg ble og sjokkert over at han kunne være i stand til å si noe sånt!!

Er jeg virkelig såååå stor med mine 164cm?

Anonymous poster hash: 093fa...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, skjønner du ble sint og såret av det. Jeg hadde blitt skikkelig leimeg av å høre noe sånt av samboer :/

Anonymous poster hash: b44ec...faa

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke det. Du har gjort en kjempejobb som har gått ned så mye. Så utrolig respektløst og slemt av mannen din å si noe sånt! Det er en type kommentar en giftig "venninne" ville kommet med. Dette bør du snakke med ham om!

Anonymous poster hash: 7688a...f1a
Skrevet

For en idiotisk kommentar! Skjønner du er lei deg!! Menn kan være så tanketomme noen ganger. Håper det ikke er ofte han kommer med slike kommentarer..

Anonymous poster hash: 01468...35c

Skrevet

Vet du hva? Jeg tipper mange er misunnelige på hvordan kroppen din ser ut. Han er en kødd som sier sånt til deg. Hadde min samboer sagt noe sånt hadde jeg kasta hele plata i trynet på han og bedt han om å sove i bilen. ALLE menn vet at kvinner og vekt er likt som menn og hår. Man snakker ikke om det. GUD så provosert jeg ble på dine vegne!

Anonymous poster hash: 09972...fac

Skrevet

Oj, han har du valgt å få barn med?

Du bør ta en ordentlig, voksen samtale med han slik at holdningene hans ikke påvirker barna deres, dette er ikke bra.

Anonymous poster hash: c1f57...d0f

Skrevet

Så bra at du viste ham akkurat hvor uakseptabel en slik kommentar er!

Skrevet

For en idiot!

Håper sjokoladen traff han hardt.

Ahhhh så mange tullinger!

Anonymous poster hash: ceb7c...014

Skrevet

Han har aldri snakket sånn til meg, derfor jeg ble så utrolig sjokkert !

Det er vel en kompis da som har sagt noe kanskje? Jeg aner ikke..

I tillegg er mensen nettopp tilbake med grusomme smerter 😱 Og sjokolade tenkte jeg var en god trøst i kveld.... Himmel så vondt d gjør!

Anonymous poster hash: fcbd5...13f

Skrevet

Oj, han har du valgt å få barn med?

Du bør ta en ordentlig, voksen samtale med han slik at holdningene hans ikke påvirker barna deres, dette er ikke bra.

Anonymous poster hash: c1f57...d0f

Svaret ditt er ikke hakket bedre enn den idiotien av en mann!

Den syrlige,ekle,kjipe kommentaren "oi, han valgte du å få barn med" er så oppbrukt her inne at jeg blir kvalm.

Tror du han var sånn da hun valgte å få barn?

Nei, han var sikkert ikke det. Du bare liker å gni det inn? Eller hva er det med denne kommentaren?

Skrevet

Han har aldri snakket sånn til meg, derfor jeg ble så utrolig sjokkert !

Det er vel en kompis da som har sagt noe kanskje? Jeg aner ikke..

I tillegg er mensen nettopp tilbake med grusomme smerter Og sjokolade tenkte jeg var en god trøst i kveld.... Himmel så vondt d gjør!

Anonymous poster hash: fcbd5...13f

Spør ham om hvorfor han sa dette. Kanskje han angrer og skjønte med en gang at det var skikkelig slemt sagt. Jeg har ved et par anledninger sagt ting som kom helt feil ut og som jeg skjønte med en gang at var skikkelig slemt.

Anonymous poster hash: 7688a...f1a

Skrevet

Hadde min samboer kommet mellom meg og sjokoladen min hadde jeg nok verbalt revet hodet av han. Om du veier noen kg mer enn vanlig etter KUN 7 mnd så er det null stress. Spis sjokolade og kos deg! Og den forbannede tosken av en mann burde iføres munnkurv.

Skrevet

Hadde min samboer kommet mellom meg og sjokoladen min hadde jeg nok verbalt revet hodet av han. Om du veier noen kg mer enn vanlig etter KUN 7 mnd så er det null stress. Spis sjokolade og kos deg! Og den forbannede tosken av en mann burde iføres munnkurv.

Amen! 👏👍👆

Anonymous poster hash: 98649...41c

Skrevet

Uff,, det var virkelig en unødvendig kommentar av mannen din.... Du har all grunn til å kunne unne deg noe godt! Syns du har gjort en kjempejobb!
Neste gang du ønsker å kose deg, får du finne en skål med sjokolade til deg selv og servere salatblader til mannen og kommentere "siden sommekroppen er så viktig for deg" eller noe...... haha! 

Anonymous poster hash: a3b07...895
Skrevet

Svaret ditt er ikke hakket bedre enn den idiotien av en mann!

Den syrlige,ekle,kjipe kommentaren "oi, han valgte du å få barn med" er så oppbrukt her inne at jeg blir kvalm.

Tror du han var sånn da hun valgte å få barn?

Nei, han var sikkert ikke det. Du bare liker å gni det inn? Eller hva er det med denne kommentaren?

Enig, den kommentaren er så inderlig oppbrukt, og sier utelukkende noe om den som velger å ytre den. Når HI ble overrasket, såret og forbannet var det vel nettopp fordi hun ikke forventet noe slikt fra ham? 

HI: Skjønner deg veldig godt. Det var en drittkommentar, og han bør be deg tynt om unnskyldning.

Anonymous poster hash: 659d5...2de

Skrevet

Hadde nok bare ledd, om det var min mann som sa noe slikt.

Men så er ikke vekt og utseende (eller: andres meninger om min vekt og mitt utseende) blant de ting jeg regner for viktig i livet.

Anonymous poster hash: ec4b7...8e0

Skrevet

Jeg er 163 og veier 67 kg. Fikk også servert av mannen en kveld jeg åpna en potetgullpose at "du er nødt til å slutte å spise så mye altså". Selv veier han over 100 kg, jeg ble passe forbanna! Lot være å spise potetgullet, men selv satte han der å gomlet i seg. Jeg sa det til han dagen etter når jeg hadde roet ned sinnet at det der var fader meg ikke greit altså, å at hadde han noe å si på min vekt, så kunne han jammen se til seg selv først! Snurt ble han, men ikke sagt noe mer siden. Mannfolk!!

Anonymous poster hash: 2dd8a...200
Skrevet

Jeg ville ikke hevet sjokoladen etter han, sløsing med god sjokolade er det :) Jeg ville gjort et stort nummer utav å nyte sjokoladen foran han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...