GĂ„ til innhold

Et teit Facebook "problem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,jeg har et lite,eeeegentlig et bittelite luksusproblem. 🙈 Jeg er gravid, har ingen venner(pga.helsa mi er jeg mye hjemme), og har lyst til Ă„ dele pĂ„ Facebook at vi venter barn nr 2.vi har bare slekt,familie og godt bekjente/venner jeg snakker med pĂ„ Facebook. Liksomproblemet mitt er : skal jeg legge ut nĂ„ i kveld?eller legge ut i morgen -da barn nr 1 har bursdag? Jeg vil i dag,men mannen sier vent til i morgen.

Anonymous poster hash: 39ed3...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imorgen:)

Anonymous poster hash: 580e7...b06

Skrevet

Jeg ville lagt det ut i dag eller en annen dag, sÄ fÄr barnet bursdagen for seg selv om du skjÞnner :)

Anonymous poster hash: 5b359...adc
Skrevet

Vent med Ă„,legge det ut til bursdagen til barnet ditt er over :)

Anonymous poster hash: acde9...b47

Skrevet

Ville ikke lagt det ut i morgen. La barnet ha bursdagen for seg selv. :)

Anonymous poster hash: 17388...693

Skrevet

Hvorfor fÄ barn nummer to nÄr helsen er sÄ dÄrlig at du bare mÄ vÊre hjemme??

Anonymous poster hash: e92d9...792

Skrevet

Hvorfor fÄ barn nummer to nÄr helsen er sÄ dÄrlig at du bare mÄ vÊre hjemme??

Oi oi oi.du har jo ikke peiling! Snakk om Ă„ bare se sĂ„ langt nesa rekker. ❀ den holdningen der er vĂŠrre enn at jeg er hjemme.

Anonymous poster hash: d3db7...e69

Skrevet

Hvis helsen din er for dÄrlig til Ä jobbe, er den vel for dÄrlig til Ä fÄ barn nummer to? Du har ikke overskudd til Ä gÄ ut og treffe venner, men du skal ta deg av et barn og en nyfÞdt?

Uansett, hvorfor vurderer dere i det hele tatt Ä legge ut nyheten pÄ bursdagen til barnet deres?! I morgen kommer familie, venner og bekjente til Ä skrive pÄ veggen deres for Ä gratulere barnet deres med dagen. Det er IKKE riktig dag til Ä annonsere at du er gravid.

For en spesiell trÄd.

Anonymous poster hash: f008e...961
Skrevet

Hvis helsen din er for dÄrlig til Ä jobbe, er den vel for dÄrlig til Ä fÄ barn nummer to? Du har ikke overskudd til Ä gÄ ut og treffe venner, men du skal ta deg av et barn og en nyfÞdt?

Uansett, hvorfor vurderer dere i det hele tatt Ä legge ut nyheten pÄ bursdagen til barnet deres?! I morgen kommer familie, venner og bekjente til Ä skrive pÄ veggen deres for Ä gratulere barnet deres med dagen. Det er IKKE riktig dag til Ä annonsere at du er gravid.

For en spesiell trÄd.

For et spesielt svar.

Men takk for at du var enig med meg i at det er rart Ă„ legge det ut i morgen 😊

Skrevet

Huff ja. MĂ„ desverre si meg enig

SĂŠrt

Anonymous poster hash: 79bc4...7e7

Skrevet

Jeg skal ikke legge det ut i morgen.det er jeg helt i mot.Men mannen syns det var en kjempegod ide Ă„ gjĂžre det i morgen,sĂ„ jeg ville bare hĂžre hva andre tenkte 😆

Skrevet

Oi oi oi.du har jo ikke peiling! Snakk om Ă„ bare se sĂ„ langt nesa rekker. ❀ den holdningen der er vĂŠrre enn at jeg er hjemme.

Nei det syns jeg ikke. Du er for syk til Ä jobbe og sÄ syk at du bare er hjemme. Da skjÞnner jeg ikke at du har helse til Ä fÞlge opp to barn med alt det krever bÄde med skole og fritidsaktiviter, foreldremÞter, foreldresamtaler osv. Jeg har tre barn og er frisk. Jobber og syns det er slit. NÄr du er sÄ syk burde du vite bedre.

Skrevet

Hvordan tror du selv det kommer til Ä gÄ da, hi? Hvis du er sÄ syk at du verken kan jobbe eller gÄ ut og treffe venner. Det er utrolig tÞft Ä ta vare pÄ en nyfÞdt og et barn, selv om mannen din gjÞr masse. Det er selvsagt mye vi ikke vet, kanskje dere har vaskehjelp, gartner og au-pair. Men likevel.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten.

Jeg ville lagt det ut en dag i uken som kommer, ikke i morgen. Da kan barnet som har bursdag heller fÄ all oppmerksomhet.

Skrevet

Hvordan tror du selv det kommer til Ä gÄ da, hi? Hvis du er sÄ syk at du verken kan jobbe eller gÄ ut og treffe venner. Det er utrolig tÞft Ä ta vare pÄ en nyfÞdt og et barn, selv om mannen din gjÞr masse. Det er selvsagt mye vi ikke vet, kanskje dere har vaskehjelp, gartner og au-pair. Men likevel.

Kan det hende HI er syk som fĂžlge av svangerskap og at disse barna er tette i alder?

Skrevet

Hallo, dere, hun skrev da ikke at hun var lenket til huset heller! Jeg er ogsÄ mye hjemme, av trivselsgrunner og pga helsen, men jeg kan da ta vare pÄ et barn likevel. Jeg hadde ikke klart det om jeg var lenket til sengen og ikke hadde noen rundt meg, men kom igjen da damer, hugg ikke hodet av folk nÄr dere bare vet en liten del av et helt annet problem. 

Anonymous poster hash: 18aaf...f53
Skrevet

Hallo, dere, hun skrev da ikke at hun var lenket til huset heller! Jeg er ogsÄ mye hjemme, av trivselsgrunner og pga helsen, men jeg kan da ta vare pÄ et barn likevel. Jeg hadde ikke klart det om jeg var lenket til sengen og ikke hadde noen rundt meg, men kom igjen da damer, hugg ikke hodet av folk nÄr dere bare vet en liten del av et helt annet problem.

Husk at det er ikke sÄ lett Ä svare pÄ et spÞrsmÄl nÄr man er sur vet du. At man ikke orker Ä gÄ ut med venner betyr jo ikke at man er konstant sengeliggende hele tiden nÄr man ikke er svanger.. Men det er vanskelig for de over oss Ä forstÄ.

Skrevet

imorgen :) la barnet fÄ som egen burdag i fred

Skrevet

Dere vet at barne har en far ogsÄ sant? Kan vÊre sÄ mange grunner for at hi er hjemme for tiden. Men far kan ogsÄ ta permisjon og vÊre med den nyfÞdte!

Ang garviditeten ville jeg ventet et par dager sÄ barnet fÄr dagen sin imorgen alene :)

Gratulerer til barnet og med graviditet :)

Anonymous poster hash: 584d0...27c

Skrevet

Gratulerer med graviditeten.

Jeg ville lagt det ut en dag i uken som kommer, ikke i morgen. Da kan barnet som har bursdag heller fÄ all oppmerksomhet.

Takk for koselig svar 😊jeg sa til mannen min at det er uaktuelt Ă„ gjĂžre det i morgen😊

Skrevet

Takk for forstĂ„else ! 😃

Skrevet

Jeg er ogsÄ gravid og stortsett hjemme alene hver formiddag dette for Ä gjÞre husarbeid og sove. Leverer ogsÄ barna sent i barnehagen de er der fra 4-5 timer hver dag. Grunnen til dette er at jeg Þnsker Ä vÊre sammen med barna de timene vi har. Klarer uten problem Ä gÄ pÄ tur og fÞlge leke farten deres 4 timer nÄr jeg fÄr sÄ mye hvile pÄ dagen. Slutt Ä dÞm fÞr dere vet hvordan ting er. Skulle gjerne jobbet men har ikke fÄtt jobb etter studiene da jeg snart skal i permisjon

Skrevet

NÄ har jeg lest hi sitt innlegg flere ganger og klarer ikke lese annet enn at "hun er mye hjemme" stÄr ingenting om at hun ikke jobber, er sÄ syk at hun ikke kan ta seg av barna, osv. "Pga helsa" kan bety sÄ mangt. Og for alt vi vet er hun lik mange av oss som blir dÄrlige, virkelig dÄrlige under graviditeter.

Jeg er mye hjemme jeg og, ikke pga helsa, men fordi jeg trives hjemme med familien. Jeg har en del venner, men disse er spredt og det kan vÊre vanskelig Ä fÄ tid til hverandre. Jeg jobber 100%, men mÄler man bare fritiden min, sÄ er jeg stort sett hjemme ;) hÄper dere som kritiserer her kan tenke dere litt om neste gang.

SĂ„nn over til spĂžrsmĂ„let ditt, ville kanskje ventet til en annen dag for Ă„ ikke overskygge kommende storebror ♡ lykke til videre og gratulerer med en liten en i magen ♡

Anonymous poster hash: 53c48...1a0

Skrevet

HI her. Jeg burde ikke la meg provosere,ei heller ikke forsvare meg selv,men..

Jeg er trafikkskadd og kan ikke jobbe.Jeg fikk en trailer uforskyldt midt i fleisen.Hva skal jeg gjĂžre?sitte Ă„ se i veggen ?Har jeg ikke lov til Ă„ leve et noen lunde normalt liv med barn og familie?

Vi fĂ„r hjelp av familien hvis vi trenger det,vi har hushjelp.At jeg sover pĂ„ dagen pga mine plager,tar ikke barna mine skade av. Middag stĂ„r pĂ„ bordet, jeg leker med ungen min.jeg har 0 dĂ„rlig samvittighet.Jeg stĂ„r pĂ„ og gir alt av meg selv,selvom jeg blir utslitt. Jeg er ikke med venner,fordi jeg mĂ„ spare energien til lille familien min.sorg det ogsĂ„,men jeg overlever. Jeg vet at jeg er en god mor😊Jeg kan ikke jobbe.Det har vĂŠrt en stor sorg. T.o.m NAV har vĂŠrt med meg 😉

vi har ventet med barn nr. 2, ungen vÄr er 4,5 Är nÄr neste kommer,nettopp fordi det hadde blitt for mye for meg med 2 tette.

NĂ„r noen fĂžler en sĂ„ stor trang til Ă„ slenge dritt til folk,sĂ„ mĂ„ det ligge noe bak.At det du som sliter med noe❀

Skrevet

NÄ har jeg lest hi sitt innlegg flere ganger og klarer ikke lese annet enn at "hun er mye hjemme" stÄr ingenting om at hun ikke jobber, er sÄ syk at hun ikke kan ta seg av barna, osv. "Pga helsa" kan bety sÄ mangt. Og for alt vi vet er hun lik mange av oss som blir dÄrlige, virkelig dÄrlige under graviditeter.

Jeg er mye hjemme jeg og, ikke pga helsa, men fordi jeg trives hjemme med familien. Jeg har en del venner, men disse er spredt og det kan vÊre vanskelig Ä fÄ tid til hverandre. Jeg jobber 100%, men mÄler man bare fritiden min, sÄ er jeg stort sett hjemme ;) hÄper dere som kritiserer her kan tenke dere litt om neste gang.

SĂ„nn over til spĂžrsmĂ„let ditt, ville kanskje ventet til en annen dag for Ă„ ikke overskygge kommende storebror ♡ lykke til videre og gratulerer med en liten en i magen ♡

Anonymous poster hash: 53c48...1a0

Takk for fint innlegg đŸ˜Šâ€Og takk for gratulasjonen😊jeg la ikke ut noe i dag,eller i morgen (etterpĂ„ 😅) fĂ„r vente enda litt til😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...