Gå til innhold

Hvis din jente kunne velge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær skulle hun hatt på seg da? 

Her hadde det blitt Minnie Mus eller prinsesseklær. (Hun er 3 år og leker bare med gutta i barnehagen, men prinsesser er like stas fordetom ;) )

Anonymous poster hash: 2b06b...825
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disney på både 2- og 4-åringen. Og det må være kjoler.

Anonymous poster hash: 95e6c...979

Skrevet

Noe med frost eller peppagris, må ikke være kjole lenger ,ihvertfall ikke hvis det er frost på. 3 år

Anonymous poster hash: 2e420...7c3

Skrevet

Har 4 jenter og alle skal ha tights!

De minste skal i tillegg alltid ha kjole på. Spiller nesten ingen rolle hvilken, bare det er kjole.

Det er jo tortur om jeg tar på de ei normal bukse.

Anonymous poster hash: c676f...123

Skrevet

Rosa kjole med kattunger og Frost, masse smykker, kaptein sabeltann-hatt med tiara dandert på toppen. 3 år

Anonymous poster hash: da425...d3c

Skrevet

Har 4 jenter og alle skal ha tights!

De minste skal i tillegg alltid ha kjole på. Spiller nesten ingen rolle hvilken, bare det er kjole.

Det er jo tortur om jeg tar på de ei normal bukse.

Anonymous poster hash: c676f...123

Tights her også. Bukse er fullstendig krise 😂

Ellers er det gjerne ensfarget, blå eller rød, og hettejakke.

Anonymous poster hash: 7e9d7...bc1

Skrevet

Kjoler, skjørt, glitter, bling. Frost, kattunger, hello kitty og minnie mus. Hun blir seriøst rasende når hun må ha på seg bukser. 4 år..

Anonymous poster hash: 4ace1...6a5

Skrevet

Kjoler, skjørt, glitter, bling. Frost, kattunger, hello kitty og minnie mus. Hun blir seriøst rasende når hun må ha på seg bukser. 4 år..

Også skal det være rosa selvfølgelig!

Skrevet

Her går det i kjoler og plagg med favorittfigurene på; Doc McStuffins, Dora, Frost og Minni. Diverse prinsesser er også greit. Det skal helst gå i rosa, aller helst kjoler og de liker best sterke farger. Og de får de lov til å gå i også Kjenner et par mødre som nekter å kjøpe klær med figurer på, barna skal helst gå i duse farger og søte klær. La nå barna få gå i det de vil sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 3a34c...d5a

Skrevet

Liverpoolskjorte og glittersko. 3 år

Anonymous poster hash: 63be1...4a2
Skrevet

Hadde hun fått velge så hadde hun gått naken.

Må hun ha på seg noe hadde det blitt en eller annen kjole.

Er 4 år

Anonymous poster hash: c4a10...202
Skrevet

Her har hun lagt elsk på arvede klær fra storebror. Blått, grønt, trykk av spiderman osv. Kjole er ikke lenger aktuelt. Litt synd da hun har fått mange fine kjoler av familie. Hun er 3 år. Må jo ikke glemme caps bak frem og solbriller. Og Elsaflette😂

Anonymous poster hash: 756ad...2dd

Skrevet

Hun er snart 4 år og skal bare ha skjørt eller kjoler. Har en uendelig kamp med henne om jeg finner frem en bukse eller tights. Hun har skikkelig prinsesse - dilla, håper det går over snart da hun er så forfengelig at jeg blir helt matt av henne noen ganger.

Anonymous poster hash: 3dfbd...855

Skrevet

8-åringen vil helst ha kjole eller skjørt, men går også i bukser av og til.

Anonymous poster hash: aa66c...326
Skrevet

Snurrekjole og brannmannjakke.

4 år.

Hun har bestemt seg for at hun skal begynne på ishockey til høsten. Aner ikke hvordan hun har hørt om ishockey.

Anonymous poster hash: 036cb...1cb

Skrevet

HVIS hun fikk velge? Hun er 4 år og får bestemme selv hva hun vil gå med til hverdags. Det eneste jeg bestemmer er hvorvidt det passer til været.

Anonymous poster hash: e6772...1d6

Skrevet

Skjørt eller kjoler, trenger ikke matche ;) Frost kjole i blått, med tights med røde og

oransje hjerter går helt fint... :D Ja også ikke glemme hjerte veska, som er rosa og full av glitter.... Oooog bunadssko.... :D

Skrevet

Jenta på 6 år ville nok helst gått i jeans eller treningstights og en baggy t-shirt, helst også caps og joggesko.

Jenta på 5 ville hatt en kjole med mest mulig glitter og bling på. Ikke sånn med frost og Disney motiver, men bare masse stæsj på. Og pensko og masse hårpynt og smykker. og veske! Må ikke glemme veske!

Anonymous poster hash: f96c3...66b

Skrevet

Kan berolige dere med at prinsessealderen går over etterhvert.

Min jente på nesten 10 vil helst bare gå i trange stretchjeans, singlet, hettegenser og Converse-sko.

Anonymous poster hash: dba1f...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...