Gå til innhold

Gi meg styrke. Skal på Marcus og Martinus konsert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen meg helt kaos. Hysteriske småjenter før heltene engang har dukket opp.

Noen av jentene har stått alene i kø siden 2/3 i dag.

Anonymous poster hash: 99671...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det skal jeg i juli! Sønnen gleder seg enormt, jeg er litt mer tvilende. Tror bare jeg må finne et litt rolig sted der vi kan danse og synge uten å stå midt i klynga.

Anonymous poster hash: 20595...157

Skrevet

Jeg skal neste lørdag, Pink Party på,Sørlandssenteret.

Er jo helt galskap med de to, jentene er jo gale.

Anonymous poster hash: 419fe...36a

Skrevet

Sundet?

Anonymous poster hash: 3f31f...4cc
Skrevet

Ja det er i Sundet.

Jentungen er henført. Mora håper bare det skal være raskt overstått.

Anonymous poster hash: 2e728...791

Skrevet

Oh my! Dypeste medfølelse. Det hadde jeg ikke gjort for alt i verden

Anonymous poster hash: 26a95...3a9

Skrevet

😂😂😂 Du har min fulle sympati!😂😂😂

Anonymous poster hash: 5d003...7ce

Skrevet

Ja det er i Sundet.

Jentungen er henført. Mora håper bare det skal være raskt overstått.

Anonymous poster hash: 2e728...791

Du kan trøste deg med at det tar ikke lang tid. 50 min synging, og så var det slutt da vi var på konsert i vinter. Så vidt de sa hadet og ingen ekstranummer.

Anonymous poster hash: 08a8f...24c

Skrevet

Du kan trøste deg med at det tar ikke lang tid. 50 min synging, og så var det slutt da vi var på konsert i vinter. Så vidt de sa hadet og ingen ekstranummer.

Du vet at de er barn?

Anonymous poster hash: c64bf...cc6

Skrevet

En slik konsert er ikke noen drømmesituasjon, men se litt positivt på det:

1) Du har faktisk et (eller flere) barn som er i stand til å gå på konsert. Det er ingen selvfølge å ha barn og heller ingen selvfølge å ha barn som er i stand til/har utbytte av å gå på konsert.

2) Du har økonomi til å ta med barna på konsert. Over 85 000 barn i Norge lever under fattigdomsgrensen.

3) Du har overskudd og kapasitet til å ta med barna dine på konsert i den forstand at du er frisk og rask.

God fornøyelse :)

Skrevet

Du vet at de er barn?

Anonymous poster hash: c64bf...cc6

Jeg vet de er barn, men jeg vet også at de har voksne bak seg som er de som styrer ting. De hadde ikke trengt å synge flere sanger, men kunne spart en, sagt takk for at dere kom, gått av så barna som så på kunne fått lov å klappe dem på igjen og hørt en sang til. Så kunne de kanskje sagt takk for seg i tillegg. De begynner å bli så store og har holdt på så lenge at det hadde de fått til hvis noen hadde hjulpet dem med det.

Skrevet

Jeg vet de er barn, men jeg vet også at de har voksne bak seg som er de som styrer ting. De hadde ikke trengt å synge flere sanger, men kunne spart en, sagt takk for at dere kom, gått av så barna som så på kunne fått lov å klappe dem på igjen og hørt en sang til. Så kunne de kanskje sagt takk for seg i tillegg. De begynner å bli så store og har holdt på så lenge at det hadde de fått til hvis noen hadde hjulpet dem med det.

Eller så kan de bare si takk for seg. Bruke tid på å gå av scenen for så å skulle bli klappet tilbake? Hva er poenget? Alle vet jo at "alle" artister gjør det og ds er det jo ikke noe gøy...

Anonymous poster hash: 742ff...d17

Skrevet

Er så glad for at ungene egentlig ikke er så engasjerte, men mnsta var på konsert med de her for litt siden. Når hun kom hjem: mamma, vi MÅ dra på M&M konsert igjen. Det var så gøy å se på de hysteriske jentene.

Så er de i nærheten får vi ta med oss campingstoler, nistemat og sitte og se på de gale jentene. Jeg skal ikke inn i den mengden, men kan strekke meg til å se på de gale folka. Det skal je være med på at er litt gøy.

Min søster tok med seg mine to unger på konsert, hun måtte vist ha en unnskyldning til å dra. shawe eller hva han heter. Ungene ante ikke hva de skulle, men greie som er ble de med tante. Ungene kom i snakk med en dame, og de hadde det ganske ok. Vips så kom kjæresten hans. Ungen skjønte ikke hvorfor tante ble så rar, det var jo bare kjæresten til hun hyggelige dama.

De fikk vist sett mange hysteriske damer og jenter den kvelden også. Og tante blir enda mobba for det.

Anonymous poster hash: 2342b...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...